کد خبر: ۶۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
مقاومت فلسطین پس از پایان ضرب الاجلی که به صهیونیستها داد، حملات موشکی شدیدی به عمق رژیم صهیونیستی انجام داد تا جایی که این موشک باران سبب تخلیه کنست و نیز رفتن صهیونیستها به پناهگاهها شد.

به گزارش آرانیوز، به نقل از الجزیره، منابع خبری از حملات موشکی مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی با پایان ضرب الاجل مقاومت به صهیونیست‌ها خبر دادند.

درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست ۷۱۴ زخمی برجای گذاشت

هلال احمر فلسطین بامداد سه شنبه اعلام کرد، که در درگیری با نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری و قدس شرقی ۷۱۴ فلسطینی از جمله ۵۲۰ نفر در قدس شرقی زخمی شدند.

عقب نشینی نظامیان صهیونیستی درپی تهدید سخنگوی شاخه نظامی حماس

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تاکنون ۱۶۰ فروند راکت فلسطینی از سوی نوار غزه به سمت اراضی اشغالی پرتاب شده است.

همزمان با اعلام این خبر، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس تأکید کرد تا زمانی که محاصره و رفتار غیرانسانی صهیونیست‌ها با نمازگزاران فلسطینی در قدس اشغالی به پایان نرسد، سران رژیم اشغالگر قدس نباید انتظار توقف حملات تلافی‌جویانه راکتی را داشته باشند.

دقایقی پس از تهدید ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام نیروهای متجاوز صهیونیستی از صحنه درگیری با فلسطینیان در قدس اشغالی عقب نشینی کردند.

مؤسسات امنیتی در اراضی اشغالی برآورد کرده‌اند که این طیف از درگیری‌ها میان دو طرف تا چند روز آینده ادامه خواهد یافت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی «وضعیت فوق العاده» اعلام کرد

در پی حمله راکتی گسترده نیروهای مقاومت به اطراف نوار غزه ارتش رژیم صهیونیستی در محدوده ۴۰ کیلومتری اطراف غزه «وضعیت فوق‌العاده» اعلام و دستور تعطیلی تمام مدارس را در این منطقه صادر کرد.

همزمان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حضور «بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل، «آویو کوخاوی» فرمانده ستاد مشترک ارتش اسرائیل، «مئیر بن شابات» رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل و سایر مقامات عالیرتبه نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی یک نشست امنیتی برگزار کرد.

نتانیاهو در سخنان خود مدعی شد که «نهادها و سازمان‌ها در غزه از خط قرمز عبور کرده و با موشک‌ها به ما در محدوده اورشلیم (بیت‌المقدس) حمله کردند. اسرائیل با قدرت کامل پاسخ خواهد داد. و اینکه ما این حملات به سرزمین، پایتخت، شهروندان و نظامیان خود را برنمی تابیم».

پناهگاه‌های شهر تل آویو به روی شهرک نشینان باز شد

با تداوم حملات راکتی نیروهای مقاومت علیه شهرک‌های صهیونیست نشین در نوار غزه و کرانه باختری، شهرهای «جفعاتایم»، «رامات گان» و «بنی براک» به همراه تل آویو پناهگاه‌های خود را به روی شهرک نشینان گشودند.

در همین ارتباط، شهرداری تل آویو در ساعات پایانی شامگاه دوشنبه در یک پیام فوری خطاب به تمام ساکنان شهر از بازگشایی تمام پناهگاه‌های سطح شهر خبر داد.

بنا به اعلام شهرداری تل آویو، در صورت به صدا درآمدن آژیر خطر، تمام ساکنان این شهر باید به نزدیک‌ترین پناهگاه وارد شوند.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی ۲۰ شهید و ۶۵ زخمی برجای گذاشت

بنا به گزارش وزارت بهداشت نوار غزه، در پی حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی ۲۰ غیرنظامی از جمله ۹ کودک شهید شدند. گفته می‌شود که در این حملات ۶۵ فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

حمله راکتی نیروهای مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوارغزه /۱۵۰ راکت شلیک شد

خبرنگار المیادین در فلسطین اشغالی از حمله راکتی جدید نیروهای مقاومت نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف این باریکه خبر داد.

طبق این گزارش، آژیرهای خطر در شهرک نشین عسقلان در پی این حمله راکتی به صدا در آمده است.

پایگاه خبری صهیونیستی مفزاک درومی در خبری جدید مدعی شد که تاکنون ۱۵۰ راکت فلسطینی به سوی اراضی اشغالی پرتاب شده است.

تصمیم سران صهیونیست برای حمله گسترده به نوارغزه

روزنامه‌های اراضی اشغالی شامگاه امشب (دوشنبه) از تصمیم شورای وزیران رژیم صهیونیستی برای حمله هوایی وسیع به نوار غزه خبر دادند.

طبق این گزارش، سران اسرائیلی قصد دارند علاوه بر مناطق مسکونی به طور مشخص فرماندهان میدانی مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف‌گیری کنند.

طبق اعلام این رسانه‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با موشک پراکنی مقاومت فلسطین به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه، سامانه‌های موشکی خود را در چندین نقطه از اراضی اشغالی مستقر کرده است.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قاسم اعلام کرد: گردان‌های عزالدین قسام در حال موشکباران دشمن در قدس اشغالی هستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اصابت موشک‌هایی به قدس خبر دادند

گردان‌های عزالدین قسام در بیانیه خود اعلام کرد: «حملات موشکی به دشمن در قدس اشغالی در واکنش به جنایات آن به شهر قدس و تعدی به ساکنان شیخ جراح و مسجد الاقصی است. این پیامی است به دشمن تا خوب بفهمد».

خبرنگار الجزیره از شنیده شدن صدای انفجارهایی در قدس خبر داد و به نقل از یک منبع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۰ موشک از غزه شلیک شده است.

از سوی دیگر الجزیره اعلام کرد که ارتش اسرائیل حمله با موشک ضد زره از شمال غزه به سمت خودروی نظامی صهیونیست‌ها را تأیید کرد. سرایا القدس نیز مسئولیت هدف قرار دادن خودرو نظامی اسرائیلی در شرق غزه با موشک هدایت شونده را برعهده گرفته است.

خبرنگار الجزیره از موج دوم شلیک موشک‌ها از غزه به سوی مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

المیادین هم گزارش داد که صدای آژیر در شهرک عسقلان به صدا درآمده است.

شبکه الجزیره از توقف تحرکات شهرک نشینان صهیونیست به دنبال توقف حملات موشکی مقاومت فلسطین خبر داد.

گردان‌های قدس از شلیک ۳۰ موشک به شهر سدیروت در اطراف غزه خبر داد.

گردان‌های ناصر صلاح الدین از حملات موشکی به عسقلان، سدیروت و کفار عزه خبر داد و اعلام کرد که دهها موشک به این شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است. در همین ارتباط، همچنین المیادین گزارش داد که گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین، ۸ فروند موشک از جانب نوار غزه به طرف شهر عسقلان در جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

تخلیه کنست رژیم صهیونیستی

خبرنگار المیادین از تخلیه کنیست رژیم صهیونیستی به دنبال حملات موشکی مقاومت فلسطین خبر داد.

خبرنگار المیادین از موج سوم شلیک موشک از غزه به فلسطین اشغالی خبر داد.

منابع خبری اعلام کردند که از مساجد غزه صدای تکبیر بلند شده است.

الجزیره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گنبد آهنین از هفت موشکی که به سوی قدس شلیک شده است فقط یک موشک را رهگیری کرده است.

خبرنگار المیادین اعلام کرد: فلسطینی‌ها در نزدیکی باب العامود پس از حملات موشکی مقاومت فلسطین در غزه به ابراز خوشحالی پرداختند.

گردان‌های شهدای الاقصی از هدف قرار دادن پایگاه نظامی مفلاسیم با چند موشک خبر دادند.

خبرنگار المیادین از حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به منازل غیرنظامیان در بیت حانون در شمال غزه خبر داد و اعلام کرد: بر اثر این حملات شماری از فلسطینی‌ها زخمی شده‌اند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقاومت در راستای یاری به ساکنان قدس با آتش و باروت از میدان پیام ارسال کرد.

همزمان کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند: نبرد شرافتمندانه ادامه دارد و مقاومت فلسطین به هدف قرار دادن اشغالگران ادامه خواهد داد.

گردان‌های مقاومت ملی فلسطین هم از موشکباران شهرک‌های صهیونیست نشین خبر داد.

منابع خبری از فرار شهرک نشینان از خیابان‌ها و رفتن به پناهگاه‌ها خبر دادند.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی اعلام کردند: ما واکنش نظامی خود را به دشمن و جنایات صهیونیست‌ها شروع کردیم. ما شهرک نشینان غاصب را زیر حملات موشکی شدید قرار دادیم.

از سوی دیگر سخنگوی حماس به الجزیره گفت: ادامه جنایات اشغالگران به مفهوم ادامه نبرد با مقاومت در هر مکان در فلسطین است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار