کد خبر: ۶۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
گرگان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان از انهدام باند سازمان یافته قاچاق چوب و دستگیری ۱۰ متهم در این راستا خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مقابله با قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی، یکی از اولویت های مهم پلیس در سال جاری است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان گفت: در همین راستا، طی روزهای اخیر و پس از مدت ها کار اطلاعاتی و شبانه روزی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند یکی از بزرگترین باندهای سازمان یافته قاچاق چوب در غرب استان را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هدفمند، اعضای اصلی این باند حین جابجایی ۱۵ تن چوب قاچاق در کردکوی دستگیر و سه دستگاه خودرو سبک و سنگین هم در این عملیات توقیف شد.

پهلوانی نسب با بیان اینکه ارزش این مقدار چوب قاچاق برابر اعلام کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ نفر از اعضای این باند قاچاق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی گفت: اعضای این باند، برای حمل چوب های قاچاق از خودروهای مختلف و حتی حیوانات اهلی استفاده و پس از دپوی آنها در محل هایی از قبل تعیین شده اقدام به انتقال چوب ها به همدان و تهران می کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل بسیار خوب مراجع قضایی و دادگستری کردکوی و اداره منابع طبیعی استان با پلیس، اظهار کرد: برای تقویت امنیت اقتصادی همه دستگاه ها و سازمان های متولی باید با تمام توان پای کار باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار