کد خبر: ۶۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
سنندج- مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از ادامه عملیات اجرایی ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج وپیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کردستان، عرفان مرادی اظهار کرد: طرح احداث چهار خطه گردنه صلوات آباد به طول ۲۱ کیلومتر بخشی از پروژه بزرگراهی سنندج –همدان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و ازجمله مطالبات دیرینه مردم شریف سنندج است.

وی افزود: این پروژه در سه قطعه تعریف شده که قطعه اول آن به طول ۹.۲ کیلومتر تحت پیمان شرکت جهاد نصر کرمانشاه، قطعه دوم آن به طول ۵.۴ کیلومتر تحت پیمان یک شرکت و قطعه سوم آن نیز که تحت پیمان شرکت جهاد نصر کردستان است ۶.۲ کیلومتر طول دارد.

وی گفت: ۱۲ کیلومتر از پروژه قبلاً به بهره برداری رسیده و هم اکنون مورد استفاده بوده و پنج کیلومتر دیگر نیز آماده آسفالت است.

مرادی خاطرنشان کرد: درمجموع چهار کیلومتر از مسیر باقیمانده که امیدواریم با تأمین منابع اعتباری لازم بتوانیم در حداقل زمان ممکن پروژه را به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد: تاکنون برای اجرای این حجم از عملیات ۶۸۵ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام و بهره برداری از چهار خطه گردنه صلوات آباد ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر بدون احتساب تونل‌های چهارگانه، اعتبار مورد نیاز است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار