کد خبر: ۶۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
قزوین-مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) به دانش آموزان نیازمند، کمک به رشد علم و دانش است.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین حسنعلی اصغری در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: یکی از دغدغه‌های ما کمک به دانش آموزان نیازمند و حل مشکل آنها در آموزش مجازی به دلیل نداشتن گوشی یا تبلت بود.

وی ادامه داد: کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و خدمت این نهاد به دانش آموزان نیازمند در واقع کمک به رشد علم در کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: با کاری که برای دانش آموزان کم بضاعتمان انجام شد، امروز خیالمان راحت است که زمینه برای تحصیل غیرحضوری این عزیزان فراهم شده است.

وی افزود: یکی از مزیت‌های آموزش در فضای مجازی عدالت آموزشی است و به نظر می‌رسد پس از شرایط کرونایی هم بخشی از آموزش‌ها هم در فضای مجازی استمرار خواهد یافت.

اصغری عنوان کرد: کمک از طریق کمیته امداد موجب می‌شود با اطمینان خاطر بیشتر و احتمال خطای کمتر به دست نیازمندان برسد.

وی تصریح کرد: ممکن است افراد اندکی هم باشند که خود را نیازمند معرفی کنند و این موضوع در بررسی‌های اولیه هم قابل تشخیص نباشد ولی با اتکاء به اطلاعات کمیته امداد امام (ره) می‌توان این خطا را رفع کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: کمک به نیازمندان یکی از اصول انسانی و دینی است که دانش آموزان باید با آن آشنا شده و از طریق این فرهنگ سازی، به رفع برخی کاستی‌ها در جامعه کمک شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار