کد خبر: ۶۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: باید تبلیغات غیر حضوری جمع آوری زکات فطره از طریق صداوسیما و رسانه‌ها در استان زنجان مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش آرانیوز:آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای زکات در محل دفتر امام جمعه زنجان بر لزوم تبیین فرهنگ زکات در جامعه تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها بر تحقق این امر مهم تلاش کنند.

وی بر لزوم اهمیت تبلیغات به ویژه زکات از طریق برنامه‌های صدا و سیما و رسانه‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: اگر با تبلیغات درست عملکرد خود را به گوش مردم برسانیم و اعتماد مردم را جلب کنیم مشارکت بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: باید تبلیغات غیر حضوری جمع آوری زکات فطره از طریق صداوسیما و رسانه‌ها مورد تاکید قرار گیرد.

خاتمی با بیان اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم، تاکید کرد: در شرایط کرونایی که امکان تجمع مومنین در مساجد و مکان‌های مذهبی وجود ندارد صدا و سیما باید با تبلیغ شیوه‌های نوین و اپلیکیشن‌های آسان امکان پرداخت زکات فطره را برای مردم فراهم کند.

وی افزود: با وجود فقیر کسی حق ندارد زکات فطره را در جای دیگر هزینه کند و زکات باید در جای خود هزینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه یکی از صدقات روشن و واضح زکات است، تصریح کرد: اگر زکات آشکار پرداخت شود خوب است ولی اگر مخفیانه پرداخت شود خیلی خوب است.

خاتمی گفت: کمیته امداد استان زنجان در واریز زکات فطره جمع آوری شده به حساب نیازمندان توسط بانک‌ها در روز عید فطر عملکرد بسیار خوبی دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار