کد خبر: ۶۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
بجنورد- استاندار خراسان شمالی به لزوم جذب اسناد خزانه توسط دستگاه‌ها ظرف ۴۰ روز آینده اشاره کرد و گفت: اسناد دستگاه‌هایی که نتوانند آن را جذب کنند در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش آرانیوز:محمد علی شجاعی صبح یک شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد اعتبارات هزینه‌ای استان از ۲۵۶ میلیارد تومان در سال گذشته امسال به ۴۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته که در رتبه چهارم کشوری به لحاظ رشد قرار داریم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم بهره برداری از پروژه‌ها بالای ۹۰ درصد در چند ماه نخست سال جاری، گفت: بنا نیست اعتبارات تملک دارایی در هر شهرستان به صورت خودسرانه خرج شود لذا باید پروژه‌های اولویت دار معین و صرف آن‌ها شود.

وی به لزوم جذب اسناد خزانه توسط دستگاه‌ها ظرف ۴۰ روز آینده اشاره کرد و افزود: اسناد دستگاه‌هایی که نتوانند آن را جذب کنند در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

شجاعی با اشاره به مصوب شدن ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان، گفت: آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس گزارشی از میزان تحقق این اعتبار تهیه و ارائه دهند.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: اعتبارات حوزه تملک و دارایی سال گذشته از ۵۸۰ میلیارد تومان بود که به هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همیشه یکی از اهداف اصلی ما مانع زدایی بوده و تسهیل این پروسه با صدور مجوزهای بی نام در استان صورت می‌گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار