کد خبر: ۶۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
مشهد - معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به سیلاب در استان گفت: در حال برآورد میزان خسارت های سیل هستیم.

به گزارش آرانیوز:سید مسعود یاوری با اشاره به اینکه در حال حاضر جاده مسدود در سطح استان نداریم، گفت: ارزیابی خسارات احتمالی ناشی از بارندگی، سیلاب و طوفان پس از اتمام فعالیت سامانه بارشی آغاز می‌شود.

یاوری اظهار کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق و افزایش شدت باد، تا فردا این سامانه در خراسان رضوی فعال است.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تردد در تمامی جاده‌های استان جریان دارد، ابراز کرد: خوشبختانه در حال حاضر جاده‌ای در خراسان رضوی مسدود نیست.

وی با بیان اینکه قطعی آب، برق و گاز نداریم، ادامه داد: در سطح استان نیز شرایط بحرانی گزارش نشده است.

یاوری با تأکید بر اینکه خسارات احتمالی ناشی از بارندگی‌ها و سیلاب‌ها در خراسان رضوی جمع‌بندی نشده است، یادآور شد: با اتمام فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، ارزیابی از مزارع و منازل خسارت دیده توسط جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

وی گفت: عملاً کار ارزیابی خسارت‌های احتمالی از سوی کارشناسان مربوطه در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی از فردا آغاز می‌شود و پس از دریافت گزارش خسارات از شهرستان‌های مختلف، گزارش جمع بندی را اعلام می‌کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار