کد خبر: ۶۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از پیش‌بینی ۱۴۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات رباط کریم، پرند و نصیرشهر خبر داد.

به گزارش آرانیوز:نظام ملکشاهی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص چگونگی برگزاری انتخاب و فراهم آوری امکانات برای برگزاری انتخابات با اشاره به پیش‌بینی ۱۴۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات رباط کریم، پرند و نصیر شهر، اظهار داشت: انتخابات پیش رو نیمه الکترونیکی خواهد بود.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه ۲۵ درصد فرایند اخذ آرا و شمارش آرا به طور دستی و بقیه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: بسته بندی اقلام انتخاباتی تحت نظارت تدابیر امنیتی در حال آماده سازی است.

ملکشاهی عنوان داشت: در ابتدا ۱۳۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شهرستان رباط کریم در نظر گرفته شده بود اما به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با افزایش شش شعبه دیگر به ۱۴۱ شعب ارتقا یافته است.

وی با اشاره به حضور حداکثری شهروندان عنوان داشت: مهم‌ترین اولویت ستاد انتخابات فرمانداری در انتخابات ۱۴۰۰ قانون گرایی و صیانت از آرای مردم است و تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا با سر لوحه قرار دادن قانون به عنوان مجریان انتخابات، این حماسه سیاسی را در فضایی سالم برگزار نمائیم.

فرماندار رباط کریم بیان داشت: شرکت در انتخابات وظیفه ما است و باید با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود و حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان است

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار