کد خبر: ۶۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
ساری- نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با گرامیداشت روز جهانی قدس، آرمان رهایی فلسطین عزیز را در شمار آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مردم مومن و ولایتمدار بیان کردند.

به گزارش آرانیوز:در پیام مشترک آیت الله محمدباقر محمدی لائینی و احمد حسین زادگان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: آرمان رهایی فلسطین عزیز از چنگال ددمنشان و رژیم غاصب و دونِ صهیونیستی که به فضل و مدد الهی امروز در بن بست سیاسی گرفتار آمده و عجز خود را در برابر جبهه مقاومت نشان داده، در شمار آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مردم مؤمن، ولایتمدار و انقلابی ایران است که تا آزادی کامل قدس شریف به عنوان سیاستی بازگشت‌ناپذیر تداوم خواهد یافت.

در ادامه تصریح شده است: اگر چه رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی در سال‌های اخیر تلاش بسیار نموده تا با خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای و ترور دانشمندان متعهد و انقلابی ما از جمله شهید فخری زاده و به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جریان پیشرفت علمی صلح آمیز ایران اسلامی و یاری ملت‌های ستمدیده مسلمان منطقه را متوقف و نظام جمهوری اسلامی را تضعیف و با فشار بر ملت مظلوم فلسطین، در محور مقاومت گسست ایجاد کند؛ لیکن قدس شریف و فلسطین امروزه به نماد همبستگی ملت‌های مسلمان تبدیل شده است و دیری نخواهد پایید که بنیان این رژیم پوشالی را زیر و زبر خواهد کرد.

این‌جانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، با توجه به اینکه بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا امکان راهپیمایی در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان امسال وجود ندارد، از ملت شریف، مؤمن و ولایتمدار مازندران دعوت می‌کنیم تا با درک شرایط حساس منطقه، در راستای آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ امام راحل عظیم الشان و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)؛ همدل و همراه با ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان با بهره گیری از انواع روش‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، انزجار خود را چونان فریادی سترگ در سرسرای تاریخ بر سر اسرائیل غاصب برآورند و حمایت خود را از ملت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام کنند.

ما میراث دار حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب و شهدا والامقام هستیم و تا آزادی کامل قدس شریف، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فراموش نمی‌کنیم.

بیانیه جامعه ستایشگران اهل بیت (ع) مازندران

همچنین در بیانیه ستایشگران اهل بیت (ع) استان نیز آمده است: صهیونیست‌ها که با مبانی " غارتگری، اشغالگری، غصب، تحریف، توسعه‌طلبی، تعرض، جنایت، زیاده‌خواهی، سلطه و سیطره، تخریب دیگران" فلسفه حیات خود را تعیین کرده‌اند، همچنان تلاش می‌کنند این مبانی را با رویکردهای جنایتکاری البته با نام دیگران و با نام مسلمانان بی اسلام تقویت کند که هم اکنون با نام طرح معامله قرن پیگیری می‌شود.

امت مسلمان بار دیگر در شرف اجرای فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مبارزه با رژیم اشغالگر فلسطین است و همانگونه که این ایام به واسطه شرورت‌های ددمنشانه ظالمان، ضرورت مبارزه بی‌امان با مستکبران را با پوست و استخوان خود لمس می‌کند، کمر همت را برای تحقق بیش از پیش این اراده آسمانی به کار می‌گیرد.

امروز ایران. نیز با رهبری امام خامنه‌ای عزیز و مقتدر تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها به ویژه آل سعود را نقش بر آب کرده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرت مندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است. آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان، تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه و یمن و فلسطین و لبنان و ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که خواب از چشمان صهیونیست‌ها و همراهانش ربوده بود، تلاش‌های مذبوحانه‌ای است که راه به جایی نخواهد برد.

آل سعود و کشورهای کوچک حوزه خلیج همیشه فارس آگاه باشند که با برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی؛ برخلاف صریح دستورات الهی، ننگی ابدی را برای خود رقم زده‌اند که موجب نفرت همه امت اسلامی از این سیاست‌های ننگین و زبونانه گشته است. رژیم صهیونیستی نیز باید بداند شمارش معکوس عمر ننگینش آغاز شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار