کد خبر: ۶۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انتفاضه جدید در حال شکل گیری است، گفت: باور امروز ملت ها مقاومت در برابر قدرت های استکباری است.

به گزارش آرانیوز:آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر جمعه در مراسم توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای محور مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: روز جهانی قدس ابتکار بی نظیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

وی روز جهانی قدس را نماد بزرگ مقاومت برای تمام ملت‌ها عنوان کرد و افزود: روز قدس تنها متعلق به ملت ایران نیست و در این روز اجتماع‌های عظیم مردمی در کشورهای مختلف علیه مستکبران فریاد سر می‌دهند و این ادامه و امتداد روز قدس است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه از روز جهانی قدس می‌توان به عنوان نماد زیر پا افتادن ظالمان نیز نام برد، گفت: امروز تمام ملت‌ها به این باور رسیده‌اند که با مقاومت می‌توان با قدرت‌های استکباری مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه انتفاضه جدید در حال شکل گیری است، تصریح کرد: انتفاضه جدید تمام مستکبران دنیا را شامل می‌شود و از نتایج آن خروج آمریکایی‌ها از غرب آسیا و از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی است.

لازم به ذکر است؛ ۴۳ هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با حضور مسئولان استان گیلان توزیع شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار