کد خبر: ۶۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز ملت های آزادی خواه جهان دغدغه آزادی قدس را دارند، گفت: ابتکار امام خمینی (ره) به نماد وحدت امت اسلامی برای دفاع از قدس تبدیل شده است.

به گزارش آرانیوز:ارسلان زارع پیش از ظهر جمعه در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم فلسطین با بیان اینکه سردمداران دولت‌های استکباری و رژیم صهیونیستی تصور می‌کردند که روز قدس مناسبتی صرفاً در تقویم ملی مردم ایران است، اظهار کرد: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش‌ها مجاهدانه این روز به یک روز جهانی تبدیل شده است.

استاندار گیلان ادامه داد: در حال حاضر همگان دریافته‌اند تدبیر امام راحل به منزله احیای آرمان‌های مردم فلسطین، آزادی قدس شریف و سرزمین پاک فلسطین به عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان و نمادی از وحدت جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: امروز نه فقط مسلمانان بلکه ملت‌های آزادی خواه، این روز را به عنوان نمادی از وحدت مردم جهان در دفاع از فلسطینیان می‌دانند و این مسیر را تا آزادی کامل قدس شریف و بازگشت فلسطینیان به کشورشان ادامه خواهند داد.

زارع با اشاره به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و نبود امکان برپایی راهپیمایی همچون سال‌های قبل، گفت: برگزاری آئین‌های نمادین مانند اهتزاز پرچم فلسطین و نیز تولید محتوای فضای مجازی، نمایشی از استکبارستیزی ملت ایران است.

استاندار گیلان همچنین افزود: عمال سرسپرده استکبار و صهیونیسم جهانی بدانند که راه ملت‌های آزاده، دفاع از مظلومان و وحدت حول قدس شریف است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار