کد خبر: ۶۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
یاسوج - معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت آسفالت و ترافیک و مبلمان شهری در شهرهای استان مطلوب نیست.

به گزارش آرانیوز:کیامرث حاجی‌زاده در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها گفت: ۷۰ درصد اعتبارات ارزش افزوده باید صرف زیرساخت‌های شهری شود اما متأسفانه ورود بی رویه نیروهای غیرمتخصص در شهرداری‌ها، انباشت نیرو و عدم توجه شهرداری‌ها به ایجاد درآمد ثابت و پایدار باعث شده منتظر ارزش افزوده‌ها باشند.

وی بیان کرد: سال ۱۴۰۰ اولویت اختصاص اعتبارات ارزش افزوده با شهرداری‌هایی است که مبالغ را در حوزه زیرساخت و ترافیک هزینه کنند، وضعیت آسفالت در استان خصوص شهر یاسوج قابل پذیرش نیست و شهرداران باید پاسخ دهند این همه اعتبار چه شد و چه کاری انجام دادند.

حاجی زاده به وضعیت بولوارهای شهرهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: تمام چراغ‌های بلوارها خرد و شکسته شده و حتی یک چراغ روشن هم نداریم و شهرها در تاریکی مطلق هستند و این چه وضعی است که شهرهای ما به خصوص یاسوج دارند.

وی با اشاره به لزوم پیگیری طرح جامع شهر یاسوج گفت: در این طرح شهرهای مادوان و سرآبتاوه به یاسوج ملحق می‌شوند و با حذف تقاطع حادثه‌خیز مهریان اوضاع نابسامان آن نقطه بهبود می‌یابد.

وی با اشاره به کاهش تلفات رانندگی در نوروز امسال گفت: علی‌رغم اینکه ترددها در نوروز ۱۴۰۰ سه برابر افزایش داشت اما تلفات رانندگی ۴۶.۷ درصد و در فروردین ۱۵.۴ درصد کاهش داشته که همکاری مردم و حذف نقاط حادثه خیز در کاهش تلفات رانندگی مؤثر بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار