کد خبر: ۶۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مبارزه و مقاومت بین مسلمانان و رژیم جنایتکار صهیونیستی تا آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت.

به گزارش آرانیوز:سردار سید صادق حسینی روز جمعه در مراسم نمادین روز قدس در سنندج اظهار کرد: امروز روز جهانی قدس است و از روز اولی که رژیم خون ریز و جنایتکار صهیونیستی شکل گرفت تا امروز شاهد مبارزاتی در جهان اسلام علیه این رژیم بوده ایم.

وی افزود: امام خمینی آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد و طی چهار دهه از این امر حکیمانه شاهد انسجام مسلمانان جهان در جمعه آخر رمضان برای دفاع از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین هستیم.

سردار حسینی تأکید کرد: نبرد و مقاومت بین مسلمانان و این رژیم جنایتکار خاتمه نخواهد پذیرفت مگر اینکه مسلمانان و مردم فلسطین به حق خود یعنی آزادسازی قدس شریف برسند.

سردار حسینی افزود: حتی بزرگترین جنگ که جنگ جهانی اول و دوم بود بعد از چند سال پایان پذیرفت اما جنگ مسلمانان که یک جنگ عقیدتی و دفاع از خاک فلسطینیان است تا آزاد سازی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در طول این سال‌ها مسلمانان را به خاک و خون کشیدند لذا مقاومت تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: قدرت‌های استعماری برای حفظ منافع خود در سرزمین مسلمانان اقدام به تشکیل یک حکومت جعلی کردند و نکته قابل تأمل این است که بنیانگذاران سازمان یهود متولد منطقه خاورمیانه نبوده و تنها با هدف تسلط بر منابع مسلمانان این سازمان و دولت صهیونیستی شکل گرفته است.

سردار حسینی افزود: بیش از یک قرن است که مسلمانان با این جرسومه فساد در حال جنگ هستند و مقاومت همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: پس از ناامیدی اعراب شاهد شکل گیری انتفاظه اول بودیم و تاکنون فلسطینیان دست از مقاومت بر نداشته اند.

سردار حسینی افزود: در سال‌های اخیر با مقاومت در لبنان و فلسطین شاهد تحمیل شکست‌های متعددی بر صهیونیست‌ها بودیم.

وی تصریح کرد: آنها به لبنان و فلسطین اکتفا نمی‌کنند و رؤیای نیل تا فرات را دنبال می‌کنند اما امروز در یک حصار کوچک خود را مسدود کرده اند و از ترس دست به ترور و اقدام‌های خرابکارانه در کشورهای اسلامی می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: صهیونیست‌ها و حامیان جنایتکار غربی آنها فکر می‌کنند با حذف فیزیکی افراد برجسته شعله‌های مقاومت فرو خواهد نشست اما کاملاً در اشتباه هستند.

سردار حسینی افزود: برای آزادی قبله اول خود تا آخرین نفس ادامه خواهیم داد و امروز در تمام نقاط دنیا مسلمانان روز قدس را گرامی می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز یک وظیفه داریم و آن هم اتحاد و انسجام داخلی برای دفاع همه جانبه از کشور است و در این راستا باید از نهضت مقاومت دفاع کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ظرفیت‌ها و ثروت و امکانات و تجهیزات کشور برای رفاه ملت کافی است و نیازمند مدیریت انقلابی هستیم.

سردار حسینی را اشاره به موفقیت کشور در مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: به زودی واکس ایرانی وارد بازار خواهد شد و این دستاوردی بزرگ است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در ماه آینده انتخابات را پیش رو داریم و شرکت گسترده در انتخابات و رقابت سالم از اهداف نظام است و امیدواریم خروجی این انتخابات روی کارآمدن دولتی انقلابی و کارآمد باشد.

سردار حسینی اظهار داشت: از برجام تا به امروز نتیجه‌ای نگرفته ایم و یک عده‌ای سعی می‌کنند که معیشت مردم را به این برجام گره بزنند.

وی افزود: امام راحل درس مقاومت به ما آموخت و در جنگ پیروز شدیم و در منطقه ما آنها را مجبور به شکست کردیم و به فضل الهی دشمنان شکست‌های بزرگترین را تجربه خواهند کرد.

سردار حسینی در پایان سخنان خود اظهار کرد: دشمنان راه‌های زیادی را تجربه کردند که ملت ایران را تسلیم کنند و کشور ما را وادار به شکست کنند اما هر بار با شکست مواجه شدند و بدون شک بازهم شکست خواهند خورد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار