کد خبر: ۶۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
قزوین - نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست‌ها و تلاش انقلاب اسلامی باعث شد تا جوانان مکتب قرآن و امت اسلامی با مقاومت خود بتوانند اسرائیل اشغالگر را محاصره کنند.

به گزارش آرانیوز:آیت‌الله علی اسلامی با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد: در راستای مسئله قدس می‌توان گفت که غربی‌ها برای غارت ذخایر و تصرف معادن و همچنین به جبران جریان سوزاندن اروپاییان تصمیم گرفتند کشور فلسطین را به نام یهود و اسرائیل ثبت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: حال این مسئله در خصوص کشور فلسطین مطرح می‌شود که چرا کشورهای غربی برای جبران جریانات از کشور فلسطین استفاده کردند آیا نمی‌توانستند از کشورهایی نظیر آلمان و لهستان برای جبران خسارت استفاده کنند و به جای آن به کشورهای اسلامی تعدی و تجاوز کردند؟

وی گفت: در این میان جنگ‌های متعددی همراه با قتل و غارت در منطقه انجام شد و برخی از کشورهای عربی به اسرائیل ملحق شدند و در هریک از این جنگ‌ها به غصب کشور فلسطین افزوده شد.

این مسئول ابراز کرد: سیاستی که انقلاب اسلامی در جهان مطرح کرد این بود که باید به اشتباهات غرب در خصوص مسئله اشغالگری و ظلم پاسخ داده شود و طبق گفته امام مسئله بیت‌المقدس برای مردم جهان مشخص شود.

وی تصریح کرد: امام (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید تا در این روز مردم مسلمان تنفر خود را نسبت به رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام کنند.

اسلامی گفت: در سال‌های ابتدایی همگان گمان می‌کردند تظاهرات و راهپیمایی‌های محدود فایده‌ای ندارد اما به لطف خداوند دیدیم که روز قدس در جهان مطرح شود و بسیاری از کشورهای جهان در این روز به حمایت از مردم مظلوم فلسطین قیام کنند و به برکت حرکت امام مجامع متعددی در سراسر جهان در روز قدس تشکیل شد و حزب الله و مقاومت اسلامی به راه افتاد.

وی تصریح کرد: اسرائیل که روزی آرزو داشت مرزهای خود را از شرق به مرز اسدآباد همدان ایران، از سوی دیگر به عراق و در کنار خلیج فارس و از طرفی به عربستان، خیبر و فدک گسترش دهد امروز در خاک فلسطین برای خود دیوار حائل و حصار می‌کشد.

این مسئول بیان کرد: سیاست عالی امام و در ادامه رهبر معظم انقلاب سبب شد تا رژیم غاصب اسرائیل احساس خطر کند و جوانان مکتب قرآن و امت اسلامی با مقاومت خود بتوانند اسرائیل اشغالگر را محاصره کنند.

وی ادامه داد: امید ما آن است که طی روزها و سنوات آینده غده سرطانی اسرائیل از بین برود و مردم مظلوم فلسطین بتوانند مانند سایر امت‌ها زندگی کنند.

آیت الله اسلامی تاکید کرد: هرساله موج حمایت مردم و انزجار علیه رژیم اسرائیل از طریق راهپیمایی‌های گسترده انجام می‌شد اما با شیوع ویروس کرونا فضا مجازی با طیف گسترده برای حمایت از مردم مظلوم فراهم شد.

وی در پایان گفت: مسلمانان می‌توانند با قلم و تخصص خود در فضا مجازی و با بهره‌گیری از سخنان رهبر انقلاب در خصوص رژیم اشغالگر اعلام انزجار کنند و از این طرق حامی مردم مظلوم فلسطین باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار