کد خبر: ۶۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مهرستان - فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه آگاه سازی جامعه زمینه پیشرفت و موفقیت را مهیا می‌کند، گفت: هر جا اطلاع رسانی و بصیرت عمومی افزایش داشت نتیجه مطلوبی دیدیم.

به گزارش آرانیوز:آئین تجلیل از معلمین منتخب شهرستان مهرستان ظهر امروز با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری، شورای آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

محمدرفیع دهواری فرماندار مهرستان در این مراسم ضمن تبریک ایام بزرگداشت مقام معلم، دوران کرونا را دورانی سخت برای همه اقشار جامعه به ویژه قشر زحمتکش معلمان دانست و اظهار داشت: فضای مجازی با همه نقاط ضعف و قوت به میدانی برای نمایش توانمندی معلمان تبدیل شد و قشر فرهیخته فرهنگی با تولید محتواهای الکترونیکی، توانمندی، فداکاری و اخلاص خود را به جامعه نشان داد.

وی افزود: تجلیل از این معلمان عزیز؛ کمترین کاری است که در برابر زحمات وصف ناپذیر این قشر باید انجام دهیم.

فرماندار مهرستان بیان داشت: این هفته یاد آور رشادت‌های انسان‌های شریف و فرهیخته است که تحت هیچ عنوانی سنگر آموزش را ترک نمی‌کنند و فلسفه آموزش و تربیت را به فراموشی نمی‌سپارند.

وی با اشاره به اینکه آگاه سازی جامعه روند پیشرفت و موفقیت را مهیا می‌کند، گفت: هر کجا اطلاع رسانی و بصیرت عمومی افزایش داشت نتیجه مطلوبی دیدیم.

دهواری بیان کرد: تلاش می‌کنیم بستر لازم را برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فراهم باشد و در این مسیر از همه امکانات استفاده خواهیم کرد، در این راستا انتظار داریم قشر فرهنگیان که همیشه قشر پیشرو و تأثیرگذار جامعه بودند در انتخابات هم همراه ما باشند.

میردوست خاشی، مدیر آموزش و پرورش مهرستان هم در این مراسم با بیان اینکه سخت‌ترین دوران کاری معلم‌ها در دوران کرونا بوده، گفت: معلم‌ها نگذاشتند چراغ تعلیم و تربیت خاموش شود.

وی بیان کرد: معلم‌ها در کرونا عاشقانه و دلسوزانه پای کار بودند و در دوران کرونا حتی بیش از زمان‌های عادی درگیر امر تعلیم و تربیت شده‌اند و از این حیث شایسته تکریم هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۵۰ نفر از معلمین منتخب شهرستان مهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار