کد خبر: ۶۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
اهواز- استاندار خوزستان در آستانه روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد و نوشت: این روز یکی از ماندگارترین میراث‌های تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

به گزارش آرانیوز:قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت روز قدس پیامی را صادر کرد؛ در این پیام تأکید شده است: «روز قدس یکی از ماندگارترین میراث‌های تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز ایستادگی و مقاومت مظلومان و حق‌طلبان جهان در برابر باطل است».

در ادامه این پیام آمده است: «روزی که تمام ملت‌های مسلمان و همه آزادی خواهان جهان با وحدت و انسجام، فریاد استقلال و استکبارستیزی و مقاومت در برابر زورگویان را در سراسر جهان طنین‌انداز می‌کنند».

در این پیام خواسته شده است: «حال که به فراخور شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا امکان راهپیمایی حضوری میسر نیست مردم شریف ایران و استان خوزستان با همدلی و اتحاد همچون گذشته همراه با تمام حق‌طلبان عالم، به صورت نمادین و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و روش‌های نوین ارتباطی، پیروی خویش را از ادامه مسیر مقاومت و مکتب سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای آزاده و حق‌جو اعلام نموده و خشم خویش را علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی تا رهایی نهایی قدس شریف از چنگال غاصبان جنایتکار و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین ابراز می دارند».

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار