کد خبر: ۶۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
بجنورد- دانشجویان خراسان شمالی طی بیانیه‌ای با مظلومان فلسطین عهدی دوباره بستند و اعلام کردند که شکست رژیم غاصب صهیونیستی بسیار نزدیک است.

به گزارش آرانیوز:، بسیج دانشجویی خراسان شمالی در بیانیه‌ای با اشاره به جایگاه ویژه قدس در بین مسلمانان و آزادی خواهان جهان، رژیم غاصب اسرائیل را در آستانه نابودی دانست.

متن بیانیه به این شرح است:

قدس نهال مقاومتی است که امام خمینی رحمه‌الله علیه در قلب و دل ملت‌های مسلمان و مظلوم به ودیعه نهاد و امروزه این نهال به درخت تنومندی بدل گشته که طومار طرح‌های خصمانه و استکبار منشانه ی آمریکا و شریک نامشروع اش، اسرائیل، را در هم پیچیده و هیمنه پوشالی استکبار را به سخره گرفته است که پیروزی‌های گروه‌های مقاومت همچون حزب الله لبنان و حماس در جنگ‌های ۳۳، ۲۲ و ۸ روزه و فتح و نصرت رزمندگان اسلام در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام میوه‌های همان درخت تنومند است.

دنیا بداند، امام خمینی (ره) مسیر تاریخ را تغییر داد و روز جهانی قدس، به عبارتی دقیق میراث ابتکاری رهبر کبیر انقلاب در راستای مبارزه با استکبار جهانی است.

استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار که تا دیروز مستانه فریاد انا ربکم الاعلی سر می‌دادند و فرعون وار همگان را به پیروی بی چون و چرا از خود فرا می‌خواند، امروز می‌دانند که در خاورمیانه، میدان جولان گاه سربازهای آن‌ها نبوده و نیست و باید فرار را بر قرار ترجیح دهند.

ملت شریف ایران در طول ۴ دهه گذشته با تمام وجود غیر قابل اعتماد بودن استکبار را درک کرده است.

چه در میدان و در مصادیقی همچون مبارزه با داعش و… و چه در دیپلماسی و مصادیقی چون برجام و مذاکرات، آمریکا آبرو و اعتبار خود را در پیش چشم جهانیان از دست داده و امروز رژیم نامشروع صهیونیسم که آمریکا را همواره تکیه گاه خود تلقی می‌داشت باید در مرزهای خود با ممالک اسلامی، رژه نیروی‌های مسلح مقاومت را که سرود «قدس را پس خواهیم گرفت» تماشا کند.

آری فتح قدس نزدیک است و این تحقق وعده الهی است که در آن شکی وجود ندارد. با نصرت خدا و همت میدان داران مقاومت دیری نخواهد پایید که در مسجد الاقصی نماز اقامه می‌داریم.

امروز مهمترین مساله عرصه سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، انتقال پیام آزادی خواهی و مظلوم یاوری جمهوری اسلامی برای تمامی ملل مستضعف و ظلم کشیده این کره خاکی است و بایستی به هر شکل ممکن در جهت اعتلای این گفتمان گام بردارد.

مسئولین جمهوری اسلامی نیز باید تلاش کرده تا از ایجاد دوگانه سازی های صوری و نخ نما شده توسط دشمن پرهیز نموده و بدانند آرمان فتح قدس آمال و آرزوی جملگی ملل مظلوم در سرتاسر این کره خاکی است و بر تارک سیاست داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران نگاشته شده است.

بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی با جلوه داری این آرمان، محکم، غیرتمند و هدفمند در آرمان خواهی و ظلم ستیزی روز قدس تاکید داشته و از جمله آحاد مردم دعوت می‌کند که در مراسمات و راهپیمایی‌های مجازی که به تناسب شیوع ویروس منحوس کرونا ترتیب داده شده شرکت نمایند تا دوباره دنیا صدای عدالت خواهی و ظلم ستیزی ملت شریف ایران را شنیده و محورهای شرارت علی الخصوص آمریکا و اسرائیل از این صدا به واهمه بیفتند.

رژیم صهیونیستی نیز هم بداند شمارش معکوس عمر ننگینش از سال‌ها قبل آغاز شده است و دیری نخواهد پایید که ممالک اسلامی غصب شده به دست صهیونیست‌ها پذیرای قدم‌های میدان داران مقاومت خواهد بود.

مسئولان جمهوری اسلامی بایستی فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی خامنه ای را مبنای اقدام و عمل خود قرار داده که «امروزه حقیقتاً صهیونیست‌ها برای ملت‌ها یک بلا و آفت محسوب می‌شوند و هر کسی که برای حقیقت، اصالت‌های انسانی و معنویات، ارزش قائل است باید در مقابل این پدیده شوم قرار گیرد».

ما دانشجویان نیز همنوا با سید شهیدان اهل قلم، مرتضی آوینی تجدید عهد خود را اعلام داشته و ندا بر می‌آوریم که: قدس جلوه برکات خدا و پله نخستین معراج انسان است و مسلمین برای دستیابی به اهداف نهایی اسلام چاره‌ای ندارند جز اینکه بر قدس شریف دست یابند و تجدید پیمان می‌کنیم که تا آخرین قطره خون، فلسطین شریف را تنها نخواهیم گذاشت و روز قدس، روز بیعت دوباره با آرمانهای انسانی و اسلامی و روز اعلام همبستگی با مردم شریف فلسطین را گرامی می‌داریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار