کد خبر: ۶۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی مبنای فکر و سیاست رژیم صهیونیستی را فساد و جنایت دانست و گفت: تمام این جنایات پیش روی دیدگان سازمان‌های حقوق بشری صورت می‌گیرد.

به گزارش آرانیوز:، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری صبح جمعه در مراسم روز قدس و اهتزاز پرچم فلسطین که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در بجنورد برگزار شد، با اشاره به تفاوت دین یهود و صهیونیسم اظهار داشت: خداوند متعال از بنی اسرائیل ۱۰ پیمان مهم را گرفته است و در بخش‌هایی از قرآن اشاره کرده که این قوم همه عهدهای بسته شده را شکسته و در زمین فساد کردند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آیات قرآن در سوره مائده ادامه داد: صهیونیسم‌ها نه‌تنها دشمن مردم فلسطین و بشریت هستند، بلکه این غده سرطانی، دشمن تمام ارزش‌های انسانی می‌باشد و بیش از ۷ دهه است که مردم منطقه خاورمیانه را با قلدری تحت‌فشار قرار می‌دهند.

وی به ترور دانشمندان توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در مجموع شالوده فکری این گروه مبتنی بر فساد است و نکته مهم‌تر این است که تمام این فسادها و جنایت‌ها در پیش روی دیدگان سازمان‌ها و نهادهای جهانی و حقوق بشری صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه صهیونیست طراح و پشت پرده تمام خیانت‌ها و جنایت‌هایی است که جامعه استکباری انجام می‌دهد، گفت: برخی از سیاستمداران گمان می‌کردند اگر بایدن سرکار بیاید، خیلی از مسائل حل می‌شود اما این محاسبه اشتباه بود چرا که ریشه همه این مسائل رژیم صهیونیستی است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان داشت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند شاهد رشد و کمال جمهوری اسلامی باشد، زیرا آن را در خلاف جهت منافع و اهداف خود می‌بیند.

وی در انتها گفت: رژیم صهیونیستی از پیشرفت‌های کشور ایران ناراحت و از شکست‌ها و عقب‌ماندگی‌های ما خوشحال‌اند و این نص صریح قرآن است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار