کد خبر: ۶۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مشهد - استاندار خراسان رضوی خواستار برنامه ریزی در راستای افزایش ظرفیت‌های تجاری استان شد.

به گزارش آرانیوز:محمدصادق معتمدیان در نشست کارگروه تنظیم بازار استان که در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد با قدردانی از اقدامات اعضای ستاد تنظیم بازار استان، اظهار کرد: در این راستا با انسجام و همدلی که بین اعضا صورت گرفت بنا این بود که آرامش در بازار ایجاد شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بحث مرغ مشکل کشوری بود، افزود: خوشبختانه خراسان رضوی مشکلات کمتری در این حوزه نسبت به سایر استان‌ها داشت و بدین منظور از تلاش‌های دستگاه‌های اقتصادی، دستگاه قضائی و بخش خصوصی که فعالانه در این زمینه کمک کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم با همدلی میان اعضای ستاد تنظیم بازار نگرانی جدی در سطح استان نداشته باشیم، گفت: به نظر می‌رسد نسبت به وضعیت استان‌ها، یک سری اختیارات ویژه باید تفویض شود که در شرایط خاص تصمیم گیری صورت گیرد.

معتمدیان با بیان اینکه خراسان رضوی علی‌رغم محدودیت‌های کرونایی همچنان زائر پذیر است، تاکید کرد: این استان دارای مرزهای طولانی و دروازه ورودی به کشورهای آسیای میانه است. لذا نیازمندیم مکانیزمی شکل بگیرد تا از ظرفیت استان‌هایی مثل خراسان رضوی در شرایط اضطراری برای کل کشور استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه شاکله اصلی اقتصاد استان «بخش خصوصی» است، تصریح کرد: خراسان رضوی در بحث واردات و صادرات ظرفیت‌هایی دارد که هنوز به فعلیت نرسیده است. در این راستا آمادگی داریم در این زمینه دقیق‌تر ورود پیدا کرده و نیاز استان و کشور را تأمین کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار