کد خبر: ۶۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ظلم توجیه‌بردار نیست گفت: مقابله جدی با رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی ضروری است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام یوسف جمالی عصر پنجشنبه در برنامه زنده تفسیر قرآن کریم شبکه بوشهر اظهار داشت: در قرآن کریم هیچ اشاره به مذهب و دین افراد مستضعف نشده است، هر جا صدای ناله مظلومی شنیده شود باید از او حمایت کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: امروز اگر در مقابل این حقیقت و ظلم سکوت شود آب به آسیاب آنهایی ریخته خواهد شد که با اصل اسلام مخالفت و مقابله می‌کنند.

وی بیان کرد: اگر امروز در هر جای دنیا ببینیم که عده‌ای در مقابل اسلام راستین می‌ایستند، قطعاً پشت صحنه آن صهیونیسم جهانی است و ان‌شاءالله همان‌طور که مقام‌معظم رهبری فرمودند نابودی رژیم اشغالگر این رژیم کودک‌کش را شاهد باشیم.

جمالی با اشاره مسئله ظلم و ظلم ستیزی قرآن گفت: یکی از گناهان بزرگ ظلم به دیگران است، از کوچک‌ترین چیز در ظاهر و نزدیک‌ترین فرد گرفته تا درجات بالای ظلم، همه اینها نزد قرآن کریم مردود و مطرود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ظلم توجیه‌بردار نیست، افزود: ما گاهی فکر می‌کنیم اگر در ظاهر تضییع حقوق دیگران خیلی مهم نباشد، پس واقعاً مهم نیست یا گاهی حتی انسان حق دیگری در یک صف نانوایی ضایع کند این ظلم است و تفاوتی نمی‌کند.

وی اظهار داشت: اگر ظلم ابعاد بسیار بزرگی به خود بگیرد و حوزه آن بسیار فراگیر شود باید در برابر این ظلم ایستاد، امروز مصداق عینی آن رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی است، ظلمی که امروز این رژیم کودکش دارند نسبت به بشریت انجام می‌دهند، زن و بچه‌های که به خاک و خون می‌کشند و افرادی که آواره می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: بالاتر از همه اینها تعارض، جنگ و عداوتی که آنها با اصل اسلام دارند، حضرت امام (ره) می‌فرمایند روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که باید اسلام را احیا کرد، ایشان فلسطین را به عنوان یک حوزه جغرافیایی نمی‌بیند، آن را به عنوان جبهه‌ای می بیند که دشمنان اسلام در مقابل اسلام قرار می‌گیرند.

وی افزود: مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند مسئله فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است و این‌ها همه نشان از اهمیت این موضوع دارد، قرآن کریم در آیات متعددی ما را مأمور به جهاد و مقابله با ظلم و ظالم می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار