کد خبر: ۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
ایلام- اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آرانیوز:در این بیانیه آمده است: جمعه ماه مبارک رمضان بع عنوان روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) مرحله جدیدی در همبستگی با مسئله فلسطین در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادی خواه در منطقه وجهان در برابر صهیونیست‌ها و استکبارجهانی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با تدبیر جهانی و اندیشه راهبردی امام راحل (ره) نماد وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان جهان با محوریت آزادی قدس شریف است به راستی که روز قدس روز اسلام است و روزی است که نماد صف بندی حق در مقابل باطل است.

روز قدس امسال اگرچه در بُعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده با محوریت شیوع کرونا، محدود شده اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوزه‌های دیگر مبارزاتی در جریان است.

اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام، روحانیت و ائمه جمعه، هیئات مذهبی، مداحان اهل بیت (ع)، موسسات و خانه‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی و فعالان فرهنگ دینی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از غاصبان رژیم جعلی صهیونیست اعلام می‌دارند و تاآزادی قدس شریف در این راه ثابت قدم‌خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار