کد خبر: ۶۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کرج-معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه فلسطین محوریترین مسئله عالم اسلام است، گفت: پرچم فلسطین در هیئت‌های مذهبی البرز به اهتزاز در می‌آید.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام محمد مهدی محمدی  در خصوص روز جهانی قدس، اظهار کرد: امروز فلسطین محوری ترین مسئله عالم اسلام است نه تنها محوری ترین مسئله عالم اسلام است، بلکه موضوع فلسطین محوری ترین مسئله آزادی خواهان جهان است.

وی بیان کرد: اسرائیل نماد جرثومه فساد و استکبار عالم است به همین منظور تمام آزادی خواهان جهان امروز خواستار آزادی فلسطین و فلسطینیان از چنگال رژیم غاصب صهیونیست هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه امروز استکبار جهانی پشت سر اسرائیل ایستاده اند، تصریح کرد: اما اتفاقاتی که در جهان شکل می‌گیرد، شکل گیری گروه‌های مقاومت، گروه‌های حامی فلسطین و دست قدرت الهی موجب شده روز به روز اسرائیل ضعیف‌تر و آرام آرام در آستانه نابودی اسرائیل صدای خورد شدن این رژیم غاصب را می‌شنویم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بزودی زود با همبستگی و اتحاد مردم مسلمان و آزادی خواهان جهان شاهد آزادی فلسطین از چنگال استکبار جهانی و اسرائیل خون خواه باشیم.

محمدی با اشاره به اهمیت نقش مسلمانان در نابودی اسرائیل، گفت: پرچم دار مبارزه با اسرائیل عالم اسلام و مسلمانان هستند، امروز جریان مقاومت فارغ از اینکه حکومت‌هایشان با مسلمانان همراهی دارند یا نه، جریان مقاومت را در منطقه ایجاد کرده است و این اتفاقاتی که رخ می‌دهد و ترسی که در عالم مجموعه استکبار جهانی دارد، نشانگر اینست که مقاومت شکل گرفته و به سر منزل مقصود خود می‌رسد.

وی با بیان اینکه قطعاً اتحاد مسلمانان برای ادامه مسیر آزاد سازی فلسطین ضروری‌تر از هر زمانی است، اظهار کرد: امیدواریم با همبستگی و اتحاد هم حکومت‌هایی که موافق هستند و برخی حکومت‌های خود فروخته عالم اسلام که خود شأن را به آمریکا و اسرائیل فروختند، آنها را هم مجبور خواهند کرد که از مسیر غلطی که می‌پیمایند برگردند همچنین این همبستگی نیز، باعث تسریع در نابودی اسرائیل می‌شود و به تشکیل قدس شریف به محوریت مردم فلسطین منجر خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه امسال به دلیل گسترش بیماری کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: اما امشب مراسم‌های متعدد مذهبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط هیئت‌های مذهبی، تکیه‌ها و حسینیه‌های استان البرز به یاد مردم مظلوم فلسطین و شهدای مظلوم فلسطین برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه پرچم فلسطین و عکس شهدای مقاومت بر سردر هیئت‌های مذهبی استان البرز نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکای غاصب سر داده می‌شود و اعلام همبستگی می‌شود با مردم مظلوم فلسطین و انسجام اهل اسلام بر علیه اسرائیل بیان می‌شود.

محمدی با بیان اینکه همچنین پرچم فلسطین به اهتزاز در می‌آید و پرچم رژیم غاصب اسرائیل در این مراسم به آتش کشیده می‌شود، گفت: سخنرانان حول محور روز قدس، فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی صحبت می‌کنند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات هیئت‌های مذهبی در روز جهانی قدس، ادامه داد: در فضای مجازی "هشتک فلسطین نزدیک هستیم" توسط هیئت‌های مذهبی، مجموعه‌های مداحان و کانون‌های فرهنگی تبلیغی بسط و گسترش داده می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز متذکر شد: همچنین پرچم فلسطین در مساجد استان و نقاط مختلف شهر به اهتزاز در می‌آید و پرچم رژیم غاصب صهیونیست به آتش کشیده می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار