کد خبر: ۶۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
بیرجند- معاون استاندار خراسان‌جنوبی گفت:کاندیداهای انتخابات شوراها در ۹۱۲ روستای خراسان‌جنوبی به حد نصاب رسیده است.

به گزارش آرانیوز:ناصر خوش خبر، ظهر چهارشنبه در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: انتخابات و حضور مردم در تعیین سرنوشتشان یک فرصت بی بدیل برای نظام‌های مردم سالار و دموکراتیک است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید با همراهی و هم افزایی همه ارکان انتخابات چون رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت را تحقق بخشیم.

خوش خبر با بیان اینکه مردم باید نسبت به سلامت انتخابات اطمینان داشته و بدانند که این مهم تضمین شده است، اظهار کرد: ما باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم ولی از طرف دیگر سیاه‌نمایی نیز برای مردم و اقتدار جامعه مطلوب نیست.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نخبگان، روحانیت و دیگر متنفذین باید اهمیت انتخابات را تبیین کنند، بیان کرد: علی رغم اینکه در ماه‌های پایانی دولت هستیم ولی تا آخرین لحظه در خدمتگزاری به مردم کم کاری نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: پاسخ گویی به موقع به مطالبات مردم نقش مهمی در ایجاد امیدواری در بین مردم است که دستگاه‌ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

خوش خبر گفت: کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در ۳۱ شهر و ۹۱۲ روستای خراسان جنوبی به حد نصاب رسیده است.

وی اظهار کرد: در دوره پنجم تعداد کاندیداها در ۲۵ روستای خراسان جنوبی به حدنصاب نرسیده بود اما در این دوره با کاهش در ۶ روستا به حدنصاب نرسیده است.

محمد فرهادی معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: در دوره ششم انتخابات شورای شهر در خراسان‌جنوبی کاندیداها برای ۱۵۹ کرسی رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌هایی به دهیاران در حوزه انتخابات داده شده است، گفت: در دولت تدبیر و امید ۸۲۸ میلیارد ریال در دولت یازدهم و در دولت دوازدهم ۲ هزار و ۴۶۷ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها واریز شده است.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی اظهارکرد: خوشبختانه در طی هشت سال هزار و ۴۶۵ پروژه با هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال در روستاهای خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده است.

فرهادی با اشاره به کاهش بارندگی‌ها بر صرفه‌جویی در حوزه انرژی تأکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار