کد خبر: ۶۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
قرچک- فرماندار قرچک با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی باید درخواست‌های خود را در سامانه «ستاد تسهیل» ثبت کنند گفت: ادارات قرچک رفع مشکلات واحدهای تولیدی را به تعویق نیاندازند.

به گزارش آرانیوز:بهمن خطیبی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش دما و کاهش منابع آبی در سال‌جاری و به منظور مصرف بهینه انرژی و کمک به بخش صنعت، هم شهروندان و هم ادارات بایستی در مدیریت و کاهش مصرف آب و برق همکاری لازم را داشته باشند.

خطیبی افزود: شهرک صنعتی و اداره صمت نیز بایستی به منظور اعمال صحیح برنامه‌های ابلاغی مدیریت مصرف، صنایع را اولویت‌بندی کرده و به اداره برق اعلام کنند.

وی با بیان اینکه درخواست‌های فعالان اقتصادی مرتبط با کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید، بایستی از طریق سامانه تسهیل به نشانی https://tashil.stsm.ir ثبت شود گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان توانست سال گذشته مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران را مرتفع کند و این موضوع امسال نیز با قوت ادامه خواهد داشت و ادارات عضو کماکان باید همکاری لازم را در بحث پشتیبانی و رفع موانع داشته باشند.

فرماندار قرچک بیان داشت: پرونده‌های پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی نباید ابتر بماند و هیچ اداره‌ای حق ندارد در این خصوص وقت تلف کرده و یا سهل انگاری کند.

خطیبی بیان داشت: برخی مشکلات واحدهای تولیدی بخصوص در موضوع تأمین برق باید در سطح استانی پیگیری شود که بر این اساس و بنا به درخواست واحدها، جلساتی با حضور مسئولان استانی و مدیران ادارات کل برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه مشکلات گلخانه‌داران روستای صالح آباد، یک واحد تولیدی پوشاک در شهرک صنعتی، کارخانه میهن نور و دیگر درخواست‌های سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و راهکارهای قانونی برای رفع این مشکلات از سوی فرماندار صادر شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار