کد خبر: ۶۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
اردبیل - دادگستری کل استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای روز قدس را نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج دیده فلسطین دانست.

به گزارش آرانیوز:دادگستری کل استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس در آستانه این روز بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

روز جهانی قدس یادگار جاویدان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج دیده فلسطین است. در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می‌افرازند.

روز قدس، روز انزجار ملتی است که با تقدیم جوانان و فرزندان خود، چهره کریه صهیونیسم خونخوار و هم پیمانان جنایتکار آنان را مشخص نموده و بازی‌های رسانه‌ای و ادعاهای دروغین حقوق بشری و انسان دوستی آنان را پوچ و بی معنا ساخته است.

روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام برای حمایت از ملت فلسطین و آرمان مسلمانان برای مقابله با صهیونیسم بین الملل و پایان دادن به سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های اشغالگران قدس است.

اینک و پس از گذشت سال‌ها از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، قدس و مسجدالاقصی در تاریخ درخشان امت اسلام به نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین، وحدت و یکپارچگی و روز حیات تمدن اسلامی تبدیل شده است. روز قدس تبلور همبستگی و همدلی جهان اسلام و تمام آزادی خواهان جهان با مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان و ستم دیدگان جهان و همراهی آنان در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بین المللی و رژیم غاصب صهیونیستی و روز طنین ندای عدالت طلبی، حقیقت جویی و وحدت جهان اسلام در سراسر گیتی است.

بدین وسیله کلیه قضات و کارکنان تشکیلات قضائی استان با وجود اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت‌های ناشی از این بیماری، امکان برگزاری مراسم به صورت راهپیمایی مقدور نیست، اما همگام با ملت قهرمان ایران بار دیگر ضمن تجدید میثاق با اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف همواره یاد فلسطین را در دل زنده نگه داشته و به طرق مختلف از جمله استفاده از ظرفیت فضای مجازی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت تا آزادی قدس شریف اعلام می‌داریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار