کد خبر: ۶۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
خوانسار- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار گفت: زمین‌های بلااستفاده در شهرک صنعتی خوانسار باید آزادسازی و به سرمایه گذاران جدید واگذار شود تا مشکل کمبود زمین در این منطقه رفع شود.

به گزارش آرانیوز:عاطفه کریمی  با بیان اینکه در شهرستان خوانسار ۷۰۰ کارگر در ۱۳۰ واحد صنعتی شهرستان مشغول کار هستند، اظهار کرد: کل بیمه شدگان اجباری در شهرستان خوانسار چهار هزار و ۳۷۳ نفر هستند و یک هزار و ۳۰۰ کارگاه فعال نیز در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی داریم.

سال ۹۹ تعدیل ۱۹ نیرو در شهرک صنعتی خوانسار داشتیم

وی گفت: سال گذشته در شهرستان خوانسار با وجود محدودیت‌های کرونایی و تحریم‌های اقتصادی تنها ۱۹ نفر تعدیل نیرو داشتیم و هیچکدام یک از واحدهای صنعتی تعطیلی نشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار افزود: طبق آمار مرکز ایران سال ۹۵ نرخ بیکاری خوانسار ۱۶.۷ درصد اعلام شد اما در حال حاضر نرخ بیکاری خوانسار به ۹.۲ درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تعامل بین مردم، مسئولان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و همت کارگران باعث شده است که محدودیت‌های کرونایی و تحریم‌ها بر اقتصاد واحدهای صنعتی شهرستان تأثیر منفی نداشته باشد.

خوانسار ظرفیت خوبی در پذیرش سرمایه گذار دارد

کریمی گفت: شهرستان خوانسار ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری طبیعی، سلامت و صنایع تبدیلی و کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی واحدهای صنعتی خوانسار تحریم در خرید مواد اولیه است، گفت: در شهرستان خوانسار از سال‌های قبل برخی سرمایه گذاران زمین تملک کردند اما بلااستفاده مانده است که ضرورت دارد که این زمین‌ها آزادسازی و به سرمایه گذاران جدید واگذار شود تا مشکل کمبود زمین برطرف شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار