کد خبر: ۶۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
ارومیه - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام عسگر دیرباز ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس، مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت فوق العاده مشارکت مردم در انتخابات و حضور حداکثری آنها در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: این حضور حداکثری و آگاهانه هم از حیث داخلی حائز اهمیت است، مدیران و مسئولان باید در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی از وزارت خانه‌های تأثیر گذار در اعتمادسازی مردم به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: خدمات رسانی به مردم در روستاها و مناطق محروم در ردیف خدمت به شهدا و امام زمان قرار دارد.

حجت الاسلام دیرباز اشاره به خدمات بخش کشاورزی استان در اشتغال و تأمین امنیت غذایی جامعه افزود: مسئولان و مردم باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعفی داشته باشند و در این زمینه مجموعه جهاد کشاورزی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی برعهده دارد و خدمات این مجموعه شایسته تقدیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) است، گفت: باید در انتخابات حساس پیش رو با جلب مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در راستای تحقق این اصل قدم برداریم.

حجت الاسلام دیرباز یادآور شد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان نایب و جانشین امام زمان (عج) فرامین و احکام زمان را بر ما ابلاغ می‌کنند و همه ما وظیفه داریم در دوران غیبت امام زمان (عج) پیرو نایب او باشیم و با پیروی از ایشان دل آن حضرت را شاد و زمینه ظهورش را فراهم کنیم و با عمل به فرامین الهی از منتظران واقعی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به فضائل شب‌های قدر و نزول ملائکه خاطر نشان کرد: شب قدر، شبی است که ملائکه بر امام زمان (عج) نازل می‌شوند، فلذا در روایتی از امام باقر (ع) آمده است که برای حقانیت مکتب اهل بیت به سوره قدر استدلال کنید. بهترین شب سال، شب قدر است که خداوند در قرآن کریم آن را شبی پربرکت دانسته و ارزش آن را برتر از هزار ماه بیان کرده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار