کد خبر: ۶۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
ارومیه - رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: ۱۰ مورد بیمار کرونایی هیبرید هندی – کالیفرنیایی در شهرستان شوط آذربایجان غربی شناسایی شد.

به گزارش آرانیوز:علی احمد آقاپور با بیان اینکه در استان آذربایجان غربی در مجموعه‌ای که توسط کارگران هندی اداره می‌شد حداقل ۱۰ مورد جدید پیدا شده است، افزود: در حال حاضر تست و آزمایشات لازم از کارگران این کارخانه انجام شده و بیماران شناسایی شده در قرنطینه قرار دارند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته تست‌های لازم از کارگران این کارخانه انجام و از شناسایی مورد جدید خبر داده شده بود، اظهارکرد: نتیجه آزمایشات مشخص کرد این بیماران به نوع کرونای هیبرید هندی- کالیفرنیایی مبتلا هستند.

آقاپور با اشاره به اینکه کارکنان این کارخانه در مدت ۱۴ روز قرنطینه، مورد آزمایشات و تست‌های بالینی و pcr قرار می‌گیرند، گفت: به غیر از این کارگران مورد دیگری از کرونای هندی مشاهده نشده و تلاش می‌شود زمینه جلوگیری از شیوع این ویروس در استان گرفته شود.

وی با اشاره به بستری شدن ۲۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی افزود: ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده است که از این تعداد ۲۴۴ نفر بستری شدند.

آقاپور اضافه کرد: هم اکنون از هزار و ۳۹۰ بیمار، ۲۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۵۵ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی با بیان اینکه ارومیه با ۹۸، خوی با ۳۷ و میاندوآب با ۲۵ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری را در استان داشتند، ادامه داد: با فوت ۱۳ بیمار مبتلای دیگر، مجموع قربانیان کرونا در آذربایجان غربی به ۴ هزار و ۲۷۳ نفر رسید.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۵۶ هزار و ۸۵۴ تن به این بیماری مبتلا شده اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار