کد خبر: ۶۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
دفتر واردات گمرک ایران، نکات چهارگانه‌ای را از جمله مشخص نمودن وضعیت کد رهگیری بانک توسط صاحب کالا ( اخذ یا عدم اخذ آن ) برای نظارت دقیق تر در مسیر ترخیص پارچه های رومبلی ابلاغ کرد.

به گزارش آرانیوز، مدیر کل دفتر تعرفه گمرک ایران اعلام کرد،  در اجرای بخشنامه شماره 1618699/99 مورخ 24/12/99 معاونت محترم فنی و امور گمرکی نظر به مکاتبات متعدد وزارت صمت جهت انعکاس ایرادات و نقائص اطلاعات ارسالی گمرکات و بمنظور پرهیز از نامه نگاریهای زائد، طولانی شدن روند رسیدگی و بوروکراسی اداری رعایت موارد ذیل مجدداً تاکید می گردد. خواهشمند است ضمن معطوف نمودن توجه همکاران ذیربط و نظارت برحسن اجرای آن دستور فرمایند ترتیبی اتخاذ گردد در انجام مکاتبات موضوع بخشنامه فوق تسریع گردیده و قبل از ارجاع موضوع از درج اطلاعات ذیل اطمینان حاصل نمایند.

١ -نظریه کامل آزمایشگاه مجاز تعیین ماهیت طبق بخشنامه های قبلی به منظور بررسی درخصوص کد تعرفه کالا دراین دفتر.

٢ -تاریخ دقیق ثبت سفارش و قبض انبار .

٣ -مشخص نمودن وضعیت کد رهگیری بانک توسط صاحب کالا ( اخذ یا عدم اخذ آن ).

٤ -جهت ادامه فرآیند مکاتبه اعلام نمایند با کدامیک از بندهای ١ تا ٤ بخشنامه فوق الذکرمطابقت دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار