کد خبر: ۶۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
سنندج ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شب قدر آن شبی است که قرآن به یکباره بر پیامبر (ص) نازل شده است، در طول سال شبی مهمتر از شب قدر وجود ندارد لذا باید قدر این شب را بدانیم.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی  اظهار کرد: بزرگترین شب‌های سال که تقدیر الهی در این شب‌ها مقدر می‌شود، بنا بر روایات شب نوزدهم، شب بیست و یکم و شب بیست و سوم رمضان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه گفت: شب قدر آن شبی است که قرآن به یکباره بر پیامبر (ص) نازل شده است، در طول سال شبی مهم‌تر از شب قدر وجود ندارد، در این شب عزیز مقدرات انسان در طول یکسال بلکه در طول یک عمر محیا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان داشت: اینکه در این شب چه کارهایی خوب است که انجام شود در مفاتیح الجنان و کتاب‌های دعا موجود است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: اما اینکه انسان در این شب عزیز چه بخواهد و چه بگوید این امر را در روایاتمان داریم.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت الله حق شناس می‌فرمودند همین که انسان در شب قدر بیدار باشد این موضوعیت دارد، حالا با ذکر و دعا باشد که چه بهتر، اما ممکن است که کسی بگوید که در این شب چه کار کنم و چه چیزی بخواهم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: چند نفر هستند که در شب قدر دعاهایشان مستجاب نمی‌شود، یکی کسی است که کینه فرد دیگری را به دل دارد و دیگری کسی است که دیگران از وی ناراضی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در شب قدر همان طوری که از خداوند درخواست مغفرت داریم، ما نیز دیگران را ببخشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار