کد خبر: ۶۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
قم- مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه آسیب‌های وارد شده به اصناف در کرونا باید جبران شود، گفت: مصوباتی برای حمایت از آن‌ها در نظر گرفته شده تا میزان خسارت‌های آنان کاهش یابد.

به گزارش آرانیوز:محسن اروجی ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای اطلاع رسانی در استانداری با بیان اینکه با توجه به مصوبه ستاد ملی و برنامه‌های وزارت بهداشت، یک هفته دیگر محدودیت‌های اعمال شده در استان قم تمدید شده است و همچنان فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تعطیل است، گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مثل ماسک زدن، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمع‌ها، بهترین راهکارها برای در امان ماندن از ویروس منحوس کرونا است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به اینکه همچنان ورود خودروهای غیر بومی به قم ممنوع است و از همه افراد می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کاهش روند بیماری کرونا در استان قم سهیم باشند، افزود: انجام پذیرایی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر در برنامه‌های شب‌های قدر صحیح نیست و از مؤمنان و شهروندان گرامی درخواست داریم تا کمک و نذری‌های خود را به نیازمندان و فقرا اختصاص دهند.

وی با تاکید بر لزوم جبران آسیب‌های وارد شده به اصناف در ایام کرونا، گفت: برای حمایت از اصناف مصوباتی در نظر گرفته شده است تا خسارت وارد شده به آنان کاهش یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار