کد خبر: ۶۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
بیرجند- دبیر ستاد دانشگاهی کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی گفت: علی رغم اینکه چند شهر خراسان جنوبی در وضعیت قرمز است همچنان شاهد ورود خودروهای با پلاک غیر بومی در استان هستیم.

به گزارش آرانیوز:غلامرضا شریف زاده اظهارکرد: خوشبختانه در خراسان‌جنوبی صعود مبتلایان به کرونا چند روزی است متوقف شده و حتی در برخی از روزها شاهد کاهش آمار را داشته‌ایم.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: اگر در سطح کشوری برخی از مسئولان همچنان از صعود آمار مبتلایان کرونا در خراسان‌جنوبی سخن می‌گویند بابت این است که آمارها هر دوشنبه در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

شریف‌زاده در زمینه رعایت محدودیت‌های کرونایی در خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: چند شهر از جمله بیرجند در استان در وضعیت قرمز قرار دارند ولی همچنان شاهد ورود خودروهای با پلاک غیر بومی از دیگر استان‌ها به خراسان‌جنوبی و خروج خودروهای با پلاک بومی از استان هستیم.

وی بیان‌کرد: ما به عنوان متولیان بحث سلامت خواهان این هستیم که این محدودیت‌های کرونایی در زمینه ورود و خروج خودروها به صورت جدی اعمال شود و پلیس راهور این موضوع را به صورت جدی مد نظر قرار دهد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی افزود: اصناف نیز تا هفته گذشته محدودیت‌های کرونایی را به صورت دقیق مراعات می‌کردند ولی این هفته شاهد کاهش رعایت‌ها و تعطیلی‌های اصناف دو، سه و چهار بوده‌ایم.

شریف زاده یادآورشد: البته اصناف نیز دلایل خاص خود را دارند چرا که فشارهای اقتصادی ناشی از این محدودیت‌ها بر اصناف بسیار زیاد بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار