کد خبر: ۶۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
اردبیل - کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: طرح «مهرواره محله همدل» با رویکرد تقویت زنجیره تواصی، همبستگی و مشارکت اجتماعی در استان اردبیل آغاز شده است.

به گزارش آرانیوز:علی دژبانی به اهداف و نحوه برگزاری مهرواره محله همدل در اردبیل اشاره و اظهار کرد: طرح «مهرواره محله همدل» با رویکرد تقویت زنجیره تواصی و انسانی، همبستگی و مشارکت اجتماعی، تزریق و پمپاژ روحیه و گفتمان نشاط، امید، خودباوری، خود شناسی، وفاق، امید آفرینی، همدلی، هم فکری، همکاری و هم یاری اجتماعی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همراهی، مهرافزایی، تحول و پیشرفت، اندیشه ورزی، خرد گرایی، عقلانیت اجتماعی و اخلاقی از دیگر محورهای این برنامه بوده که توسط تبلیغات اسلامی استان اردبیل و با همکاری شبکه تبلیغ، تشکل‌های دینی، اقشار تأثیر گذار فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان اجرا می‌شود.

کارشناس آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان با اشاره به سامانه پیش بینی شده برای این طرح گفت: مردم جهت شرکت در طرح ملی مهرواره محله همدل می‌توانند عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ پیامک کنند و پس از دریافت فرم الکترونیکی می‌توانند مشکلات محله خود را انتخاب و برای حل آن اقدام کنند.

دژبانی در تشریح جزئیات این طرح تصریح کرد: طرح مهرواره محله همدل اقدام در راستای حل مشکلات و مسائل مربوط به حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی، مذهبی، اخلاقی، حقوقی، خانواده، زنان، رسانه و هویت‌بخشی، سبک زندگی و سلامت، گفتمان انقلابی و فرهنگی ایرانی اسلامی، فساد و انحراف عملکرد و نهایتاً آسیب‌های اجتماعی را در محله‌ها دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: از کلیه دانشجویان، دانش آموزان، معلمان، پژوهشگران، محققان، فعالان فرهنگی و اجتماعی، اقشار تأثر گذار فرهنگی، فرهیختگان علمی و اساتید حوزه و دانشگاه، کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی، کارشناسان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اصناف، تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی، کانون مساجد، سازمان‌های غیر دولتی و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و اجرایی استان اردبیل دعوت می‌شود در راستای شناسایی، انتخاب، آسیب شناسی مشکلات و مسائل محل زندگی خودشان و ارائه راهکار از طریق همدلی و هم بستگی عاطفی، هم اندیشی و هم فکری اجتماعی در این پویش اجتماعی و فرهنگی شرکت فعال داشته باشند.

به گفته این مسئول علاقه مندان برای شرکت در طرح مهرواره محله همدل، می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان شماره ۱ را به سر شماره ۵۰۰۰۱۷۵ ارسال کرده یا به پایگاه اطلاع‌رسانی http://www.ham-del.ir مراجعه کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار