کد خبر: ۶۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
بیرجند- رئیس اتاق بازرگانی بیرجند گفت: راه خروج دولت از جنگ اقتصادی، نیازمند تقویت نهادهای مردمی به ویژه قشر کارگری و کارفرمایی و جاری کردن جانبه گرایی در حفظ و پایداری تولید و اشتغال است.

به گزارش آرانیوز:محسن احتشام در گفت و گو با مهر با گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: کارگران یکی از اصلی ترین بخش‌های چرخه تولید بوده که نقش بسزایی در تحقق شعار سال ایفا می‌کنند.

وی قشر کارگر را ارزشمندترین و سودمند ترین گروه جامعه دانست و افزود: باید آموزش کارگران در بخش‌های صنعتی مورد توجه قرار گیرد تا دانش بروز را در چرخه تولید به خوبی عملیاتی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام با تحریم‌های ظالمانه به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، باید توجهی ویژه به کار و کارگر شود.

وی با بیان اینکه پیروزی در این جنگ نیازمند داشتن برنامه‌ای منسجم و حمایت از کار و کارفرما است، گفت: راه خروج دولت از شرایط کنونی، نیازمند تقویت نهادهای مردمی به ویژه قشر کارگری و کارفرمایی و جاری کردن جانبه گرایی در حفظ و پایداری تولید و اشتغال است.

احتشام با تاکید بر اهمیت بالا بردن سطح معیشتی کارگران، اظهار کرد: کارگران رکن اصلی و مهم در خط تولید و خوکفایی بوده که نیازمند توجه ویژه هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار