کد خبر: ۶۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
اردبیل - روابط عمومی دفتر امام جمعه اردبیل اعلام کرد: با عنایت به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات مراسم شب‌های قدر در اردبیل به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش آرانیوز:روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدین وسیله به اطلاع می‌رساند با عنایت به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، امکان برگزاری مراسم شب‌های قدر طبق سنوات گذشته ممکن نخواهد بود.

از طرفی با عنایت به لزوم بهره‌مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و اشتیاق میهمانان ضیافت عظیم الهی، مراسم سخنرانی و احیا شب قدر توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به صورت پخش زنده و بدون حضور جمعیت انبوه، از محل مصلای اردبیل، برگزار خواهد شد.

مراسم، در شب‌های قدر با سخنرانی حضرت آیت الله عاملی از ساعت ۲۳:۳۰ شروع و از شبکه استانی سبلان، رادیو اردبیل، رادیو برون مرزی آران و همچنین شبکه سحر آذری و شما پخش خواهد شد.

ضمناً این مراسم، همزمان از صفحه اینستاگرام آیت‌الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل به نشانی seyyed_hasan_ameli@ پخش می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار