کد خبر: ۶۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه فایل صوتی ظریف با هدف دوگانگی بین مردم و کسب آبرو برای برجام منتشر شد، گفت: ‌ظریف می‌خواست دوگانگی کاذبی ایجاد کند.

به گزارش آرانیوز، سیدمحمد حسینی عصر امروز در نشست مجازی خبری با اصحاب‌ رسانه در گیلان، ضمن تلاوت آیه‌ای از قرآن اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان خواندن یک آیه از قرآن ثواب قرائت کل قرآن را دارد و علت روزه گرفتن بحث تقوا است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل‌بیت با آوردن سخنی از آن حضرت گفت: امام حسن مجتبی(ع) می‌فرمایند "بندگان خدا، تقوا پیشه کنید و در کار خیر جدیت داشته باشید"، همچنین آن حضرت می‌فرمایند "مبادرت کنید به کار و عمل قبل از اینکه فرصت از دست برود".

حسینی با اشاره به سخنان آن حضرت گفت: اگر در زمان امامت امام مجتبی(ع) مردم ایمان و تقوای الهی داشتند و همراه امام بودند و تحت نفوذ دشمنی مثل معاویه نبودند امام ناچار نمی‌شد تن به صلح بدهد و همان‌طور که امروز دشمن بین مسئولان کشوری نفوذ دارد و ما باید از تاریخ اسلام عبرت بگیریم.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه راه حق در تمام زمان‌ها با دشمنانی روبه‌رو است تصریح کرد: حق و عدالت با منافع عده‌ای ناسازگاری دارد و آنها نمی‌توانند تحمل کنند که منافعشان تحت خطر باشد و امروز در بسیاری از کشورها انتخابات ریاست جمهوری مورد توجه نیست اما انتخابات ریاست جمهوری ایران مورد توجه تمام رسانه‌های غربی است.

وی با ابراز اینکه‌ "کشورمان زیر نگاه کشورهای غربی و دشمنان انقلاب اسلامی است" خاطرنشان کرد: آنها همیشه به‌دنبال راهی هستند تا بتوانند به‌وسیله نفوذی‌ها در کشور آشوب ایجاد کنند و این یکی از دلایلی است که انتخابات پیشِ‌رو بسیار مهم است همان‌طوری که در انتخابات 88 عده‌ای نفوذی در داخل به دشمنان گرا دادند و در کشور آشوب ایجاد شد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به‌اینکه وظیفه جوانان، دانشجویان و بسیجیان تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات است، عنوان کرد: مردم حق دارند از وضعیت موجود ناراضی باشند زیرا در 8 سال گذشته دولتی روی کار بوده که فقط وعده داده و عملی نداشته است و تورمی بی‌سابقه را که به مرز 60 درصد رسیده برای کشور به‌وجود آورده است.

حسینی با اشاره به اینکه دولت حاضر فریبکارانه مردم را به سرمایه‌گذاری در بورس تشویق کرد اضافه کرد: مردم به‌امید اینکه راهی پیشِ‌روی آنها باشد تا درآمد خود را اندکی افزایش دهند حتی عده‌ای به فروش وسیله نقلیه خود هم اقدام کردند تا در بورس سرمایه‌گذاری کنند اما همان سرمایه اندکشان هم از بین رفت، پس مردم حق دارند که عصبانی باشند.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم باید کسی را در رأس قوه مجریه قرار دهند که متعهد، انقلابی، کارآمد، با‌انگیزه، با‌ روحیه جهادی و بسیجی باشد عنوان کرد: دولت باید به‌دنبال کار مردم باشد نه اینکه دنبال منافع شخصی خود برود، در دولت حاضر ما وزرای میلیاردی داشتیم که کاملاً مشخص است این سرمایه میلیاردی از راه سوءاستفاده از جایگاه سیاسی آنها به دست آمده است.

وی امضاهای طلایی در وزارتخانه‌هایی مانند وزارتخانه نفت و نیرو را عاملی برای تشدید گرفتاری‌های مردم دانست و ابراز داشت: در کشور ما بیش از 110 تشکل رسمی وجود ندارد اما دو جریان اصلی اصولگرا و اصلاح‌طلب در کشور ما وجود دارد و می‌توان گفت که کشور ما بیش از 30 سال دست طیفی بوده است که تفکر لیبرالی داشتند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فایل صوتی ظریف با هدف دوگانگی بین مردم و کسب آبرو برای برجام منتشر شد خاطرنشان کرد: ظریف می‌خواست دوگانگی کاذبی ایجاد کند و رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق نیز اعتراف کرد "ما ناچار بودیم بزرگنمایی کنیم تا مردم با دولت همراه شوند".

حسینی عنوان کرد: رئیس‌جمهور اختیارات زیادی دارد و شخص دوم مملکت است و حرف عده‌ای که  می‌گویند اختیارات رئیس‌جمهور محدود است صحیح نیست، اگر اختیارات رئیس‌جمهور محدود است پس چرا عده‌ای از سران این دولت برای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کنند و مرد هتاکی مثل تاج‌زاده که هم‌صدا با اسرائیل و آمریکا صحبت می‌کند برای پیروزی جریان اصلاح‌طلب فعالیت دارد؟

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه 15 نفر از چهره‌های انقلابی و دوستان جبهه و جنگ در انتخابات شرکت کرده‌اند و در دولت نهم و دهم صلاحیت خود را نشان داده‌اند افزود: باید رجل سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر را انتخاب کنیم و باید به این فرموده امام(ره) توجه کنیم که فرمودند انقلاب دست نامحرمان و نااهلان نیفتد.

حسینی نظام مطلوب اصلاح‌طلبان را نظام سرمایه‌داری و نظام آمریکایی دانست و خاطرنشان کرد: ما باید کسانی را انتخاب کنیم که ساده‌زیست باشند، می‌توان دید که در دولت حاضر هزینه‌های بسیاری برای تجملات و حقوق‌های نجومی مورد استفاده است و باید یادآور شد که چقدر از همین هزینه‌ها را می‌توان به‌نفع مردم صرفه‌جویی کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی از جامعیت برخوردار است گفت: ایشان با مدیریت، درایت و قاطعیتی که در قوه قضائیه از خود نشان داد باعث افزایش محبوبیت خود بین مردم شد و طی این مدت مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کرد و 2هزار کارخانه را احیا کرد حتی اصلاح‌طلبان و کسانی که خارج از کشور هستند نیز ناچارند ایشان را تأیید و تحسین کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهداف انتشار صوت گفت‌وگو با ظریف ابراز کرد: همه وزرا در این گفت‌وگو حضور داشتند و کارگردان این پروژه حسام‌الدین آشنا است و مجری گفت‌وگو مجرم امنیتی در فتنه سال 88 است و به‌نوعی افراد دولت را تحریک کردند و صحبت‌های آنها منافع‌ ملی را زیر سؤال برده است.

حسینی با تأکید به اینکه شورای نگهبان باید افرادی را تأیید کند که انقلابی باشند و کسانی روی کار بیایند که انگیزه غرب‌گرایی نداشته باشند بیان کرد: عوامل غرب‌گرا می‌خواهند در قدرت باشند و اگر در قدرت نباشند در کشور آشوب به‌راه می‌اندازند آنها هر رفتاری انجام می‌دهند که خودشان روی کار باشند.

وی تصریح کرد: علما و اقشار مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که چاره‌ای جز ورود آیت الله رئیسی نیست و با توجه به شرایط کنونی وجود ایشان در عرصه انتخابات لازم است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار