کد خبر: ۶۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
همدان_فرماندار نهاوند گفت: امور مالیاتی از کسبه در زمان تعطیلی به علت جلوگیری از شیوع کرونا مالیات بر درآمد نگیرد زیرا همچنان در وضعیت قرمز و حاد کرونا هستیم‌.

به گزارش آرانیوز:مراد ناصری در در جلسه فوق العاده ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: همراهی مردم شریف نهاوند، کسبه، اصناف و بازاریان، سپاه و نیروهای بسیج با ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان عالی و ستودنی است و این همراهی موجب شد میزان بستری بیماران کرونایی در نهاوند سیر نزولی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این روند باید همچنان تا تغییر رنگ نهاوند و رسیدن به شرایط ثبات ادامه یابد، ادامه داد: تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی و همراهی خوب اصحاب رسانه و صدا و سیما، تیم‌های بازرسی قرارگاه زیستی، بسیج و گروه‌های جهادی، ستاد صیانت از حقوق شهروندی، اصناف و بازار و بسیج و نیروی انتظامی و بازرسین نامحسوس در این چهار مجموعه سنگ تمام گذاشتند که این اهتمام و نظارت و بازرسی شبانه روزی آنها نتیجه بخش بود.

فرماندار نهاوند افزود: صدور جریمه‌ها در این شهرستان نشان از تلاش مجدانه نیروی انتظامی و برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان و افراد بی توجه به محدودیت‌های تردد و همچنین حسن نظارت پلیس بر اعمال محدودیت‌های کرونا است.

وی ادامه داد: تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان و مرکز بهداشت در طرح شهید سلیمانی و فعالیت مراکز ۱۶ ساعته قابل تقدیر است.

ناصری با اشاره به اینکه این روند به این معنی نیست که شرایط بهبود یافته، ادامه داد: ما همچنان در شرایط بحرانی و خطرناک کرونا هستیم و مردم باید بدانند که عادی انگاری کرونا باعث ایجاد فاجعه خواهد شد.

فرماندار نهاوند افزود: ادارات طبق دستورالعمل ستاد کرونا در رعایت موارد بهداشتی و حضور کارمندان بصورت دورکاری اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امور مالیاتی از کسبه‌هایی که در زمان اعمال محدودیت‌ها مشمول تعطیلی شده‌اند، نباید مالیات بر درآمد بگیرد، اضافه کرد: با برگزاری هرگونه مراسم و تجمع‌ها و افراد بی توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخورد جدی می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار