کد خبر: ۶۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
همدان- این روزها کشتی استان همدان بعد از حواشی متعدد زیاده‌خواهان در ساحل آرامش قرار گرفته است.

به گزارش آرانیوز:گروه استان‌ها: روزگاری نام ورزش دیار الوند که شنیده می‌شد تنها رشته کشتی بود که در صدر همه رشته‌های ورزشی می‌درخشید و پهلوانان نام آشنایی از این دیار در رقابت‌های جهانی و آسیایی قدرت نمایی می‌کردند.

آن روزها زیاده‌خواهی و منافع شخصی در رشته کشتی وجود نداشت تا آرامش این رشته قهرمانی بر هم بخورد، اما امروز کشتی استان همدان با روزهای طلایی خود فرسنگ‌ها فاصله گرفته و آتش اختلافات در آن پیدا و پنهان در حال زبانه کشیدن است.

اختلاف نظرها، حاشیه‌سازی ها و زیاده‌خواهی‌ها آفت امروز کشتی استان همدان است، کسی که به دنبال رونق این رشته ورزشی بوده و دلش برای آن می‌سوزد نه باید به دنبال صندلی و پست باشد و فرقی ندارد در هیئت رئیسه، کمیته فنی و یا روی تشک به پیشرفت کشتی استان همدان کمک کند.

ملایر و نهاوند قطب‌های کشتی استان امروز خالی از قهرمان شده‌اند و چند دستگی باعث شده تا این دو شهرستان که استعدادهای نابی دارند افول کنند.

امروز کشتی استان همدان بیش از هر زمان دیگری به آرامش و تفکر نیاز دارد و این امر محقق نمی‌شود مگر با ایستادن در برابر خواسته‌های سیری‌ناپذیر حاشیه‌سازان که به دنبال سهم‌خواهی از پیکر بی جان کشتی هستند.

بی شک جامع کشتی استان همدان باید برای قطع کردن دست باج‌خواهان با یکدیگر متحد شوند و نگذارند این افراد به بدنه کشتی نفوذ کنند.

حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان را نیز نه باید با اختلاف‌افکنی و حاشیه‌سازی همچون رحیمی‌فر رئیس سابق هیئت دلسرد کرد تا در آخر با استعفا مجبور به خداحافظی شود.

پیشکسوتان کشتی استان همدان باید دست زیاده‌خواهان را از جامعه کشتی قطع کنند تا آرامش این رشته ورزشی گرفته نشود.

برای بازگشت کشتی استان همدان به روزهای طلایی برنامه‌ریزی کرده‌ایم

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه برای بازگشت کشتی استان همدان به روزهای طلایی برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت انجام داده‌ایم، اظهار داشت: به پیشنهاد فدراسیون کشتی و با هدف حمایت از کشتی‌گیران استان به‌منظور بهره‌گیری فنی از ملی‌پوشان کشتی اردو آماده‌سازی تیم ملی جوانان به میزبانی استان همدان و شهر همدان برگزار می‌شود.

حمید سیفی خاطرنشان کرد: ارتقا سطح علمی و عملی سرپرستان، داوران و دیگر اعضا هیئت کشتی استان همدان از مهم‌ترین اهداف این میزبانی است.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به شرایط کرونایی استان همدان اردو با انجام تست پی سی آر کرونا از حاضرین قبل از ورود به استان همدان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری دوره دانش‌افزایی مربیان کشتی استان همدان در حاشیه این اردو، گفت: نخستین دوره دانش‌افزایی مربیان کشتی استان سال گذشته برگزار شد لذا امیدواریم بحث مهم آموزش و یادآوری دانسته‌ها در همه رشته‌های ورزشی بیش‌ازپیش دنبال شود.

آرامش و همدلی رمز طلایی برای پیشرفت کشتی استان همدان است

حمیدرضا یاری نیز در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه برای موفقیت کشتی از زندگی‌ام هزینه کرده‌ام، اظهار داشت: از روزی که به عنوان رئیس هیئت کشتی استان همدان انتخاب شدم از زندگی شخصی‌ام برای پیشرفت کشتی استان هزینه کردم.

رئیس هیئت کشتی استان همدان افزود: تمام تلاش خود را در این مدت انجام داده‌ام تا از هیچی اقدامی برای پیشرفت کشتی استان کوتاهی نکنم.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا صدمه بزرگی به ما وارد کرد، گفت: در سال ابتدایی ریاست هیئت برگزاری مسابقات مختلف قهرمانی استان در رده‌های مختلف سنی، دعوت از تیم‌های مختلف به استان، برگزاری اردوهای مختلف را در دستور کار داشتیم.

یاری خاطرنشان کرد: یک روز هم نگذاشتم شاهد رویدادی در کشتی استان نباشیم اما متأسفانه کرونا باعث شد تا ما از برنامه خود عقب بمانیم.

وی با بیان اینکه تنها نسخه شفابخش کشتی استان همدان آرامش است، بیان کرد: اگر عده‌ای ادعا می‌کنند دلسوز کشتی هستند نه باید آرامش کشتی استان را بر هم بزنند و باید فضای اتحاد و همدلی را در این جامعه بزرگ حفظ کنند.

رئیس هیئت کشتی استان همدان عنوان کرد: تمام کارها در فضای آرامش و همدلی انجام می‌شود و امروز تنها نسخه برای بازگشت کشتی به روزهای طلایی آرامش است.

امیدواریم کشتی استان همدان که روزگاری در برابر مازندران صف آرایی می‌کرد با اتحاد و همدلی به روزهای طلایی خود بازگردد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار