کد خبر: ۶۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:تمامی بیمارستان ها مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک مشکلشان در تامین اکسیژن دستگاه اکسیژن ساز حل شده است.

به گزارش آرانیوز:محمد جمالیان با اشاره به آمار بالای مبتلایان در استان مرکزی گفت: خوشبختانه صنایع استان مرکزی کمکی قابل توجهی در تأمین اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اراک کرده‌اند و استان دیگر در بحث کمبود اکسیژن مشکل ندارد.

وی با بیان اینکه کپسول‌های اکسیژن اهدا شده تحویل بیمارستان و مراکز درمانی شده است، گفت: تعدادی از این کپسول‌ها در اختیار مراکز درمانی بخش خصوصی قرار گرفته تا به بیماران مبتلا به کرونا خدمات بهتری ارائه دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: تمامی بیمارستان‌ها مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشکلشان در تأمین دستگاه اکسیژن ساز حل شده است و مشکلی دیگر در بحث تأمین اکسیژن در بیمارستان‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک وجود ندارد.

وی اظهار کرد: اکسیژن مایعی که پتروشیمی شازند تولید کرده است در اختیار واحدهای تولید کپسول اکسیژن قرار گرفته است و خوشبختانه در روزهای آتی بخش اعظم مشکلات استان در تأمین کپسول اکسیژن حل خواهد شد.

جمالیان در پایان بیان کرد: تاکنون گزارشی از پایین بودن کیفیت اکسیژن استفاده شده در بیمارستان‌ها به واحد فنی بیمارستان‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ارائه نشده است و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار