کد خبر: ۶۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: زباله سوز ساری به زودی بهره برداری می شود.

به گزارش آرانیوز:مهدی رازجویان ظهر یکشنبه در نشست با شهرداران استان، بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی استان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان به عملیات اجرایی پروژه‌های در دست احداث، سرعت ببخشند.

رازجویان با تاکید بر اینکه تعدادی از پروژه‌های مهم استان باید تا قبل از پایان دولت، به بهره‌برداری برسند، افزود: تسریع در عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌ها باعث افزایش امید و باور بیشتر مردم به نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

رازجویان با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: عملکرد بهتر دستگاه‌های اجرایی و جلب رضایت عمومی، سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها حق ندارند از کاندیدای خاصی در انتخابات شورای اسلامی شهر حمایت کنند، افزود: شهرداری‌ها بدون حمایت از کاندیدای خاص، باید فضای شهر را جهت مشارکت حداکثری فراهم کنند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی باعث تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود و تشویق مردم به مشارکت حداکثری یکی از وظایف دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ها است.

رازجویان با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد، ادامه داد: با تمام مشکلاتی که دولت با آنها روبرو است باید با یک نگاه جهادی شاهد اتمام زودتر پروژه‌های عمرانی استان باشیم.

رازجویان با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود ضمن حمایت و پشتیبانی از پیمانکاران موفق، موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران را نیز از بین ببرند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت زباله در استان، افزود: افتتاح کارخانه کمپوست تنکابن، کارخانه زباله‌سوز نوشهر و مرکز لندفیل قائم‌شهر از جمله این اقدامات بود، همچنین تلاش می‌کنیم تا کارخانه زباله‌سوز ساری نیز هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار