کد خبر: ۶۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی ادارات این استان نامطلوب است.

به گزارش آرانیوز:حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی ادارات مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه مدیران ادارات باید در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگام باشند، افزود: در صورت تداوم روند کنونی ابتلاء به ویروس کرونا مشکلات اجتماعی در استان کرمانشاه پدیدار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مشکلات اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌تواند در پی تداوم پیک چهارم ابتلاء به ویروس کرونا در این استان مشاهده شود.

وی با تاکید بر لزوم نظارت جدی‌تر مدیران بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و وضعیت واحدهای تابعه در شهرستان‌ها گفت: مدیر هر اداره‌ای به عنوان مسئول رعایت نکات بهداشتی در مجموعه زیر نظر باید پاسخگوی شرح وظایف خود باشد.

خوش اقبال افزود: نهادها و دستگاه‌ها باید با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همکاری کنند، زیرا که هیچ موضوعی مهم‌تر از سلامت جامعه نبوده و غیبت مدیران در جلسات استانی ستاد مقابله با کرونا پذیرفتنی نیست و این موضوع حتماً پیگیری خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: هفته‌های پیش رو از نظر شیوع ویروس کرونا سخت بوده و نیازمند ورود جدی مدیران به مباحث کرونایی در ۲ هفته پیش رو است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار