کد خبر: ۶۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
بوشهر - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: به منظور عبور موفق از پیک تابستان، تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق استان بوشهر کلید خورد.

به گزارش آرانیوز:غلامرضا حشمتی صبح پنج شنبه در حاشیه اجرای طرح سراسری عبور از پیک تابستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:، طرح اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز آغاز شده است.

وی از افزایش پایداری شبکه برق استان به عنوان یکی از اهداف این طرح یاد کرد و افزود: از دیگر اهداف طرح می‌توان به مقابله با رمز ارزهای غیر مجاز، بهبود ولتاژ و افزایش رضایت مشترکان، کاهش تلفات و مدیریت بار شبکه روشنایی معابر اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از اصلاح و تعویض ۶۰۰ اتصال سست در شبکه توزیع برق استان خبر داد و اضافه کرد: بازدید و ترمونگاری ۵۰۸ کیلومتر از خطوط فشار متوسط استان از دیگر اقدامات است.

وی با اشاره به تعویض ۳۵۰ عدد مقره سوزنی و بررسی بیش ۳۶۰ مشترک مشکوک و رمز ارز غیر مجاز بیان کرد: از دیگر اقدامات این طرح تعدیل بار هشت کیلومتر از روشنایی معابر، تعدیل بار هشت فیدر فشار متوسط و تعویض ۸۰ دستگاه ترانسفورماتور است.

حشمتی با اشاره به فعالیت ۵۰ گروه عملیاتی، ۲۰۰ نفر نیروی فنی و اجرایی، ۵۰ دستگاه خودرو سبک و ۴۰ دستگاه خودرو سنگین عملیاتی در این طرح گفت: برای عبور موفق از پیک نیازمندان همراهی و همکاری همه مشترکان هستیم.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نور طبیعی آفتاب و خاموش کردن لامپ‌های اضافی تاکید کرد و افزود: از جمله راه‌های کاهش مصرف برق در روزهای پیک می‌توان به تنظیم دمای کولر روی دمای ۲۴ درجه سرویس و تمیز کردن به موقع کولرها اشاره کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار