کد خبر: ۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
تظاهرات میلیونی مردم ایران در حمایت از قدس قبله اول مسلمانان جهان که امسال با جنایت‌های تکفیری- وهابی همزمان شده، بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه و جهان داشته که همچنان ادامه دارد.

  بازتاب گسترده راهپیمایی روز جهانی قدس در رسانه‌های جهان

به گزارش آرانیوز، شبکه المنار در گزارش خود افزود: حضرت امام خمینی (قدس سره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس برای همبستگی با ملت فلسطین اعلام کردند.

در همین راستا، شهروندان ایرانی با همه رده های سنی برای بیان خشم و نارضایتی خود از قدرت های استکبار جهانی و رژیم اسرائیل در تظاهرات میلیونی شرکت کردند.


شرکت کنندگان تاکید کردند که تجاوزگری صهیونیست ها علیه ملت فلسطین بایگر ناتوانی و ترس اشغالگران در برابر مقاومت اسلامی است.(گزارش تصویری)

صلاح الزواوی سفیر فلسطین در تهران نیز به همین مناسبت در گفت وگو با شبکه العالم تاکید کرد که مسلمانان باید به مسئولیت های خود درقبال مسئله فلسطین و گرامیداشت روز جهانی قدس عمل کنند.

وی بر لزوم توقف درگیری ها بین مسلمانان و حل مشکلات جهان اسلام با گفت وگو تاکید کرد و گفت که رژیم صهیونیستی از جنگ و درگیری بین مسلمانان برای از بین بردن مسئله فلسطین بهره برداری می کند.

العهد: مردم ایران کشتار کودکان از غزه تا یمن را محکوم کردند

پایگاه خبری العهد نیز از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و 770 شهر دیگر ایران با حضور گسترده مردم و شخصیت های سیاسی و دینی از جمله حسن روحانی رئیس جمهور و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

این پایگاه افزود که مردم در شعارهای خود بر حفاظت از وحدت اسلامی و محکوم کردن جاهلیت مدرن و محکوم کردن کشتن کودکان از غزه گرفته تا یمن تاکید کردند.

القدس العربی: تظاهرات میلیونی در شهرهای مختلف ایران برگزار شد

روزنامه القدس العربی چاپ لندن گزارش داد صبح امروز جمعه تظاهرات میلیونی روز جهانی قدس بنا به دعوت امام خمینی(ره) و به نشانه همبستگی با ملت فلسطین، در تهران و 770 شهر ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در تهران خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران شاهد حضور گسترده تظاهرات کنندگان بود که شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر می دادند.

پایگاه العربی: تظاهرات کنندگان ایرانی پرچم های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند

پایگاه خبری العربی نیز از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با مشارکت هزاران نفر از مردم ایران خبر داد و نوشت: ایرانی ها امروز جمعه در تظاهرات سالانه حمایت از فلسطینی ها در تهران شرکت کرده و شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سردادند.

این پایگاه نوشت: برخی از تظاهرکنندگان در تهران پرچم های اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند و رسانه ها همچنین از برگزاری تظاهرات مشابه در سایر شهرهای ایران خبر دادند.

دو رسانه مصری: تظاهرات کنندگان ایرانی شعارهای ضد اسرائیلی و آمریکایی سر دادند

روزنامه الیوم السابع مصر و پایگاه خبری محیط نیز از دیگر رسانه هایی بودند که برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و 770 شهر دیگر ایران را بازتاب دادند و به حضور گسترده مردم و فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا آنها اشاره کردند.

تایمز اسرائیل: "مرگ بر اسرائیل" شعار میلیون‌ها ایرانی در روز قدس

رسانه‌های صهیونیستی به بازتاب حضور گسترده مردم در تظاهرات روز جهانی قدس در تهران و دیگر شهرهای ایران پرداختند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار