کد خبر: ۶۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
اصفهان- عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سردار شهید حجازی با اینکه پست و مقام والایی داشت اما همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانست.

به گزارش آرانیوز:سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به ویژگی‌ها و رشادت‌های سردار شهید سید محمد حجازی اظهار داشت: سردار شهید حجازی یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه شهید حجازی یک فرد بصیر و آگاه به زمان بود، افزود: در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با حضور آگاهانه خود توانست حضور مؤثری داشته باشد و در دفاع مقدس نیز در کنار رزمندگان اسلام برای دفاع و امنیت کشور در مقابل دشمن همیشه آماده بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سردار شهید حجازی با اینکه پست و مقام والایی داشت اما همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانسته است.

وی ادامه داد: شهید حجازی بعد از پیروزی جنگ و دفاع مقدس راهی سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب (س) می‌شوند و در آن جایگاه نقش خود را به گونه‌ای ایفا کردند که جز اثرگذارترین افراد بودند.

موسوی لارگانی با اشاره به تواضع و ولایتمداری شهید حجازی گفت: شهید سردار حجازی حتی با اینکه فرمانده بودند هیچگاه از موضع بالا و قدرت نگاه نمی‌کردند و بسیار مردمی و بدون تکبر بودند.

وی یادآور شد: این خصوصیت‌های اخلاقی این شهید باعث شده بود که افراد مختلف به ویژه جوانان را جذب کنند و در حال حاضر جای چنین اشخاصی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خالی است و این افراد امنیت را به مردم هدیه کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار