کد خبر: ۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
منابع فلسطینی از محدودیت های شدید رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی در بیت المقدس و مسجد الاقصی خبر دادند.

محدودیت های شدید صهیونیست‌ها علیه نمازگزاران مسجد الاقصی

 به گزارش آرا نیوز، به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از حرکت هزاران فلسطینی از عصر روز گذشته به سوی شهر قدس اشغالی برای مشارکت در نماز جمعه و تدابیر شدید نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف بیت المقدس و اطراف مسجد الاقصی خبر دادند.

این منابع بیان کردند: موانع ثابتی از سوی صهیونیستها در مبادی ورودی شهر ایجاد شده است که این سبب ترافیک سنگین در مبادی ورودی به قدس شده است.

در همین حال به گفته منابع فلسطینی در اطراف دیوار حائل در اطراف قدس اشغالی گشت های رژیم صهیونیستی مستقر شده اند و مانع از ورود جوانان فلسطینی به شهر می شوند.

این منابع از استقرار هزاران نظامی رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز در بیت المقدس خبر دادند.

بر اساس این تدابیر، اطراف منطقه قدس قدیم بسته شده است و به اتوبوس ها اجازه داده شده است که نمازگزاران را به نزدیکی درهای منطقه قدس قدیم برسانند.

گشتی ها، نظامیان صهیونیستی و نیز بالون های راداری واطلاعاتی این رژیم به همراه بالگردهای آن ها در آسمان قدس برای زیر نظر گرفتن فعالیت نمازگزاران در پرواز هستند.

برای زنانی که از کرانه باختری می آیند و سن آنها ۱۶تا۳۰ سال است وجود مجوز اقامه نماز در مسجد الاقصی اجباری شده است و همین محدودیت ها برای مردان ۳۰تا۵۰ سال اعمال شده است و فقط مردان بالای ۵۰ و زنان بالای ۳۰ سال می توانند بدون مجوز وارد قدس شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار