کد خبر: ۶۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
با حضور دکتر فریدون عباسی دوانی و رییس هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، تجهیزات پزشکی بیمارستان امام علی علیه‌السلام *تحویل نماینده دانشگاه علوم پزشکی فارس گردید. 

بهگزارش آرانیوز،  در راستای تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر فریدون عباسی دوانی، نماینده پرتلاش مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار، جهت آغاز بکار بیمارستان امام علی علیه السلام در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۲۵ با حضور ایشان و صفوی رئیس هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت، تجهیزات پزشکی و سرمایه‌ای لازم جهت استقرار در بیمارستان امام علی تحویل نماینده دانشگاه علوم پزشکی فارس گردید و از تهران به شیراز منتقل گردید. بر اساس قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت که با همت دکتر عباسی دوانی نهایی و منعقد گردید مقرر شده است که وزارت بهداشت، تجهیزات و امکانات لازم برای فعالیت این بیمارستان را تأمین نماید که هم اکنون با پیگیری‌های انجام شده تجهیزات مورد نیاز تأمین و به دانشگاه علوم پزشکی فارس و ارسال گردید .

در این بیمارستان بخش های مختلف بالینی پیش بینی شده است که امکانات تشخیصی شامل اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی، تجهیزات اتاق عمل، تخت‌های بستری و  جزو تجهیرات تحویلی که مستقر خواهد شد.

همزمان با این برنامه تحویل تجهیزات در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، با حضور دکتر دالوند و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز *تأسیسات و سیستم‌های فنی بیمارستان مورد بررسی قرار دادند* که با توافق دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دلیل عدم استفاده بلند مدت از تجهیزات تأسیساتی این بیمارستان مقرر شد ظرف یک هفته سرویس و تعمیر سرویس تأسیسات جهت ارائه خدمات در این بیمارستان انجام و عملیاتی شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار