کد خبر: ۶۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
کرج - مدیرکل آموزش و پرورش البرز از استقبال ۱۰ هزار نفری دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان این استان از پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من، خبر داد.

به گزارش  آرانیوز:سالار قاسمی با بیان اینکه پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» ذیل طرح ملی آجر به آجر که به عنوان یکی از بسته‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش تعریف شده است، اظهار کرد: عملکرد مردم خیر به ویژه بانوان فرهیخته ستودنی است.

وی آمار شرکت‌کنندگان استان در این پویش را بیش از ۱۰ هزار نفر و مبلغ واریزی را ۳۵۰ میلیون تومان عنوان کرد که تعداد واریزی در مقایسه با آمار پویش مرحله قبل در مهر و محرم رشد ۴۷ برابری مشارکت را در برداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: در این پویش رویکرد جنسیتی و جنبه مالی، مد نظر نبوده و فرهنگ‌سازی برای جلب مشارکت عموم مردم در امر حسنه مدرسه‌سازی هدف اصلی پویش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سه آموزشگاه شهید قریشی‌ها، شهید شرافت و شهید پهلوانی از ناحیه ۱ کرج، دو آموزشگاه شهید زنگنه و صدرا از ناحیه ۳ کرج، پنج آموزشگاه امام هادی ۲، جهاد ۲، ایمان ۱، فجر انقلاب، نصرت مظاهری از ناحیه ۴ کرج، سه آموزشگاه مهردخت دوره اول و دوم و فرزانگان ۵ از ساوجبلاغ و دو آموزشگاه رفیعی و شهید صادقیان از طالقان مشارکت صددرصدی در این امر داشتند.

قاسمی با اشاره به اینکه پویش من مادرم بچه‌های ایران فرزند من، تا پایان سال ۹۹ ادامه داشت، متذکر شد: سامانه مربوط به طرح آجر به آجر به آدرس ajorbajor.ir با هدف جلب مشارکت‌های خرد مردمی همچنان فعال بوده و عموم مردم می‌توانند در هر زمانی کمک‌های مالی خود را به امر خداپسندانه مدرسه‌سازی واریز کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار