کد خبر: ۶۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
سنندج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در جریان زلزله هفته گذشته در نواحی مرزی مریوان متأسفانه به هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی و تجاری در روستاهای این منطقه آسیب وارد شده است

به گزارش آرانیوز:شهرام ملکی روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان که با محوریت زلزله مریوان تشکیل شده بود اظهار کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان با جمع‌آوری آمار و اطلاعات دقیق از میزان خسارات مناطق زلزله زده شهری و روستایی شهرستان مریوان هر چه سریع‌تر نسبت به ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان احتمالی اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس برآوردهای اولیه حدود هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی، تجاری و خدماتی در شهرستان مریوان از این زلزله آسیب دیده اند که این مهم به ستاد مدیریت بحران کشور برای تأمین تسهیلات ساخت ارسال شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: در برخی روستاهای منطقه از جمله روستاهای قلقله و خشتی آباد نیز از سوی جمعیت هلال احمر چادرهای اسکان در اختیار ساکنان منازل آسیب دیده قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین در این مدت اقلام زیستی و معیشتی توسط هلال احمر و غذای گرم توسط سپاه پاسداران نیز بین روستاهای مذکور توزیع شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار