کد خبر: ۶۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری هرگونه تجمعی در استان تحت هرعنوانی ممنوع بوده و با برگزار کنندگان برخورد جدی و قانونی می شود.

به گزارش آرانیوز:حسین کلانتری ظهر شنبه  افزود: تمام کسانی که بانی برگزاری یک تجمع می‌شوند، ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا شاکی آنهاست و در این شرایط، تجمعات خطر تلفات جانی ناشی از کرونا را افزایش می‌دهد.

وی بیان داشت: بدون همکاری مردم تلفات جانی ناشی از کرونا زیاد می‌شود.

استاندار با بیان اینکه کنترل ترددها در ورودی شهرهای استان افزایش خواهد یافت، گفت: در ایام تعطیلات پنج هزار و ۶۰۰ خودرو برگشت داده شدند.
وی اظهار داشت: شرایط کرونایی متفاوت شده و با شرایط جدیدی مواجه هستیم و به سمت پیکی حرکت می‌کنیم که در گذشته بالاترین شیوع را داشتیم.

کلانتری تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان به لحاظ تعداد بیمارستان‌ها و تخت‌های بیمارستانی داریم، باید تلاش کنیم شرایطی را به وجود بیاوریم که وضعیت کرونایی در استان بحرانی نشود.

وی اظهار داشت: در اوج پیک قبلی تا ۴۶۰ بیمار کرونایی در روز داشتیم و اکنون در این مرحله به ۳۴۰ بیمار رسیده‌ایم و باید در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر، مراجعات، نظارت‌ها، بازرسی‌ها، ورودی‌های شهرها، عزا و عروسی‌ها و افرادی که در قرنطینه هستند با جدیت کنترل شده و از ساده انگاری‌ها و کم توجهی‌ها در مقابله با کرونا پرهیز کنیم.

کلانتری افزود: متأسفانه عده اندکی که رعایت نمی‌کنند، همه زحمات مجموعه را طی ۱۴ ماه گذشته به هدر می‌دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار