کد خبر: ۶۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کرج - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت: فرحناز آبنیکی از همکاران پزشک در مرکز جراحی شهید حاجی‌زاده البرز به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش آرانیوز:مهرداد بابایی اظهار کرد: خانم دکتر فرحناز آبنیکی از همکاران پزشک در مرکز جراحی شهید حاجی‌زاده تأمین اجتماعی استان البرز فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه این پزشک متعهد ۵۰ ساله بودند، تصریح کرد: وی بر اثر ابتلاء به کرونا مدتی در بیمارستان البرز بستری و همچنین مدتی در بیمارستان میلاد تهران تحت مراقبت و درمان بودند و دار فانی را وداع گفت.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز بیان کرد: دکتر آبنیکی نهمین مدافع سلامت از استان البرز هستند.

وی با بیان اینکه کرونا در سنین جوان ایجاد موارد شدید می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از همکاران ما در مراکز درمانی با سن کم مبتلا به این ویروس شدند.

بابایی در بخش دیگری گفت: شهروندان علاوه بر یک ماسک جراحی از ماسک پارچه‌ای استفاده کنند تا احتمال ابتلاء کمتر شود.

وی با بیان اینکه اکثر موارد مبتلایان به کرونا ویروس جهش یافته است، اظهار کرد: هر فردی از منزل خارج می‌شود در معرض ویروس جهش یافته است و این ویروس نسبت به قبل قوی‌تر است.

اگر ضرورتی ندارد به هیچ عنوان از منزل خارج نشوید

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز بیان کرد: شهروندان اگر ضرورتی ندارد به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند، چراکه تعداد بستری‌ها و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها به صورت انفجاری و موشکی در حال افزایش است‌.

وی با بیان اینکه تا به امروز ۸۲۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند، متذکر شد: بر اساس آخرین آمار، روز گذشته بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر بیمار به مراکز پزشکی و درمانی مراجعه، حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر به بیمارستان‌ها و یک هزار و ۵۰۰ نفر به مراکز بهداشتی البرز مراجعه کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار